PO PC II oś

Warszawa, 9 lipca 2019 r.

Centrum Projektów Polska Cyfrowa 

z siedzibą przy ul. Spokojnej 13a, 01-044 Warszawa

jako Instytucja Pośrednicząca dla Działania 2.2 „Cyfryzacja procesów back–office w administracji rządowej” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa

działając na podstawie art. 40 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020 (Dz. U. z 2018 r. poz. 1431 ze zm.) 

ogłasza w trybie konkursowym nabór wniosków o dofinansowanie realizacji projektów ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach

II Osi priorytetowej POPC – „E-administracja i otwarty rząd”

Działania 2.2 „Cyfryzacja procesów back–office w administracji rządowej”

Nabór wniosków o dofinansowanie jest prowadzony w dwóch rundach. Wnioski należy składać w następujących terminach:

Pierwsza runda - od 9 sierpnia 2019 r. do 19 sierpnia 2019 r.

Druga runda - od 20 sierpnia 2019 r. do 30 września 2019 r.

W ramach Działania 2.2 dofinansowanie udzielane jest projektom, które w największym stopniu przyczynią się do osiągnięcia celu szczegółowego nr 3 Cyfryzacja procesów back–office w administracji rządowej w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020. Cel ten będzie realizowany w II osi priorytetowej E-administracja i otwarty rząd, poprzez Działanie 2.2 Cyfryzacja procesów back–office w administracji rządowej.

Maksymalny poziom dofinansowania

Maksymalne dofinansowanie wynosi 100% kosztów kwalifikowanych projektu, z czego 84,63% stanowią środki UE (EFRR), a 15,37% to współfinansowanie krajowe z budżetu państwa.

Budżet i poziom dofinansowania

Kwota środków przeznaczonych na dofinansowanie projektów w konkursie wynosi 67 249 647,58 PLN (słownie: sześćdziesiąt siedem milionów dwieście czterdzieści dziewięć tysięcy sześćset czterdzieści siedem PLN 58/100 PLN) i stanowi środki pochodzące z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (56 913 376,74 PLN) oraz współfinansowania krajowego z budżetu państwa (10 336 270,84 PLN).

Kwoty środków przeznaczonych na dofinansowanie projektów w poszczególnych rundach są następujące:

  • Runda pierwsza – kwota 52 249 647,58 PLN (słownie: pięćdziesiąt dwa miliony dwieście czterdzieści dziewięć tysięcy sześćset czterdzieści siedem PLN 58/100 PLN) i stanowi środki pochodzące z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (44 218 876,74 PLN) oraz współfinansowania krajowego z budżetu państwa (8 030 770,84 PLN);
  • Runda druga – kwota 15 000 000,00 PLN (słownie: piętnaście milionów PLN 00/100 PLN) i stanowi środki pochodzące z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (12 694 500,00 PLN) oraz współfinansowania krajowego z budżetu państwa (2 305 500,00 PLN).

Minimalna kwota wsparcia publicznego dla projektu: większa niż 100 tys. EUR

Maksymalna kwota dofinansowania

Maksymalna wartość kosztów kwalifikowalnych projektu złożonego do dofinansowania w ramach Działania 2.2 nie może przekroczyć 50 mln EUR. Aby dokonać konwersji walutowej PLN/EUR należy posłużyć się średnią arytmetyczną kursów średnioważonych walut obcych w złotych (miesięcznych) Narodowego Banku Polskiego, z ostatnich kolejno następujących po sobie sześciu miesięcy, bezpośrednio poprzedzających miesiąc złożenia wniosku o dofinansowanie (kursy publikowane są na stronie internetowej Narodowego Banku Polskiego pod adresem: tutaj[1])

Maksymalny okres realizacji projektu: 36 miesięcy. 

Typ Beneficjenta

  • jednostki administracji rządowej,
  • podmioty podległe jednostkom administracji rządowej,
  • podmioty nadzorowane przez jednostki administracji rządowej,
  • partnerstwa zawiązywane na podstawie art. 33 ustawy.

W przypadku jednostek rządowej administracji zespolonej wnioskodawcą aplikującym o wsparcie jest wojewoda natomiast w przypadku jednostek rządowej administracji niezespolonej wnioskodawcą jest pełniący nad nią zwierzchnictwo odpowiedni minister lub centralny organ administracji rządowej.

Typy projektów

  • Typ I: Przenoszenie gotowych rozwiązań IT między urzędami,
  • Typ II: Wdrażanie nowych rozwiązań IT w urzędach, w tym opracowanie i wdrożenie horyzontalnych rozwiązań możliwych do zastosowania w skali całej administracji (wsparcie może dotyczyć również modernizacji istniejącego rozwiązania IT).

Sposób przygotowania i składania wniosków

Wnioski o dofinansowanie realizacji projektu będą przyjmowane w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, za pośrednictwem aplikacji udostępnionej pod adresem: https://popc0202.cppc.gov.pl/

Szczegółowe informacje na temat konkursu znajdują się w Regulaminie Konkursu, udostępnionym elektronicznie na stronie internetowej: www.cppc.gov.pl

DOKUMENTY DO POBRANIA

Kontakt

Pytania dotyczące aplikowania o środki w ramach Działania 2.2 POPC można przesyłać na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Pomoc dla Wnioskodawców

[1]Informacji należy szukać na stronach Narodowego Banku Polskiego, zgodnie ze ścieżką: Statystyka i sprawozdawczość -> Kursy -> Archiwum kursów średnich - tabela A (CSV, XLS)-> Kursy średnioważone walut obcych w złotych (Tabela A) -> Miesięczne. Wskazany adres strony może ulec zmianie.

Warszawa, 28 sierpnia 2018 r.

Centrum Projektów Polska Cyfrowa

z siedzibą przy ul. Spokojnej 13a, 01-044 Warszawa
jako Instytucja Pośrednicząca dla Działania 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług
publicznych” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa
działając na podstawie art. 40 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji
programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-
2020 (Dz. U. z 2017 r. poz. 1460 ze zm.)

ogłasza w trybie konkursowym nabór wniosków o dofinansowanie realizacji projektów
ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach
II Osi priorytetowej POPC – „E-administracja i otwarty rząd”
Działania 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych” PROCEDURA
UPROSZCZONA

Nabór wniosków jest prowadzony w dziesięciu rundach. Wnioski należy składać w terminach:

  • Runda pierwsza – od 28 września do 31 października 2018 r.;
  • Runda druga – od 1 do 30 listopada 2018 r.;
  • Runda trzecia – od 1 do 31 grudnia 2018 r.;
  • Runda czwarta – od 1 do 31 stycznia 2019 r.;
  • Runda piąta od 1 do 28 lutego 2019 r.;
  • Runda szósta od 1 do 31 marca 2019 r.;
  • Runda siódma od 1 do 30 kwietnia 2019 r.;
  • Runda ósma od 1 do 31 maja 2019 r.;
  • Runda dziewiąta od 1 do 30 czerwca 2019 r.;
  • Runda dziesiąta od 1 lipca do 31 sierpnia 2019 r.

W ramach Działania 2.1 dofinansowanie udzielane jest projektom, które w największym stopniu przyczynią się do osiągnięcia celu szczegółowego nr 2 Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020. Cel ten będzie realizowany w II osi priorytetowej E-administracja i otwarty rząd, poprzez Działanie 2.1 Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych.

Projekt musi spełniać następujące wymogi:

a) Planowane wydatki kwalifikowalne nie mogą przekroczyć 5 000 000,00 PLN

b) Projekt posiada gotowość legislacyjną

c) Wszczęto wszystkie kluczowe dla uruchomienia e-usługi zamówienie publiczne w trybie Prawo Zamówień Publicznych.

Maksymalny poziom dofinansowania

Maksymalne dofinansowanie wynosi 100% kosztów kwalifikowanych projektu, z czego 84,63% stanowią środki UE (EFRR), a 15,37% to współfinansowanie krajowe z budżetu państwa.

Budżet i poziom dofinansowania

Kwota środków przeznaczonych na dofinansowanie projektów w konkursie wynosi 100  000 000,00 PLN (słownie: sto milionów 00/100 PLN) i stanowi środki pochodzące z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (84 630 000,00 PLN) oraz współfinansowania krajowego z budżetu państwa (15 370 000,00 PLN).

Maksymalna kwota dofinansowania

Maksymalna wartość kosztów kwalifikowalnych projektu złożonego do dofinansowania w ramach Działania 2.1 nie może przekroczyć 5 mln PLN.

Maksymalny okres realizacji projektu: 24 miesiące.

Typ Beneficjenta

  • jednostki administracji rządowej,
  • podmioty podległe jednostkom administracji rządowej,
  • podmioty nadzorowane przez jednostki administracji rządowej,
  • sądy i jednostki prokuratury,

Typy projektów

  • Typ I: Tworzenie lub rozwój e-usług publicznych (A2B, A2C),

Sposób przygotowania i składania wniosków

Wnioski o dofinansowanie realizacji projektu będą przyjmowane w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, za pośrednictwem aplikacji udostępnionej pod adresem: https://popc0201.cppc.gov.pl/

Szczegółowe informacje na temat konkursu znajdują się w Regulaminie Konkursu, udostępnionym elektronicznie na stronie internetowej: www.cppc.gov.pl 

DOKUMENTY DO POBRANIA


Kontakt

Pytania dotyczące aplikowania o środki w ramach Działania 2.1 POPC można przesyłać na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Pomoc dla Wnioskodawców

Centrum Projektów Polska Cyfrowa udostępnia prezentacje ze szkolenia przeprowadzonego w dniach 9-10 i 11 listopada 2017 r. – szkolenie dla wnioskodawców w zakresie działania 2.2 „Cyfryzacja procesów back-office w administracji rządowej” Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020. Zakres prezentacji dotyczy przygotowania dokumentacji konkursowej, w tym m.in.: prawidłowego wypełnienia i złożenia formularza wniosku o dofinansowanie, omówienia wymagań konkursowych i kryteriów wyboru projektów oraz zastosowania metodyk Agile w zamówieniach publicznych, zagadnienia pomocy publicznej i wdrażania WCAG 2.0 w projektach informatycznych oraz oprogramowania open source w administracji publicznej.

  1. Prezentacje na szkolenie Wnioskodawców z dnia 09.11.2017 r.
  2. Prezentacja na szkolenie Wnioskodawców z dnia 10.11.2017 r.
  3. Prezentacje na szkolenie Wnioskodawców z dnia 13.11.2017 r.

18 stycznia 2017 r. – Szkolenie dla wnioskodawców działania 2.2 POPC w zakresie przygotowania dokumentacji konkursowej

Centrum Projektów Polska Cyfrowa udostępnia prezentację przeprowadzoną w dniu 18 stycznia 2017 r. na szkoleniu dla wnioskodawców w ramach działania 2.2 „Cyfryzacja procesów back-office w administracji rządowej” Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020.

Spotkanie szkoleniowe dotyczyło wymogów prawnych w zakresie zagadnień takich jak: open source, prawa do kodu źródłowego, rodzaje i typy wdrożeń, rozwiązania chmurowe oraz kwestie licencyjne w świetle wymagań wskazanych w kryteriach wyboru projektów dla Działania 2.2 POPC przyjętych przez Komitet Monitorujący w dniu 25 października 2016 r.

  1. Agenda-szkolenia-18.01.2017.pdf
  2. Prezentacja-z-dn.-18.01.2017.pdf

8-9 lutego 2017 r. – Szkolenie dla wnioskodawców działania 2.2 POPC w zakresie przygotowania dokumentacji konkursowej

Agenda-szkolenia-8-9.02.2017.pdf

Centrum Projektów Polska Cyfrowa udostępnia prezentacje przeprowadzone w dniach 8-9 lutego 2017 r. na szkoleniu dla wnioskodawców w ramach działania 2.2 „Cyfryzacja procesów back-office w administracji rządowej” Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020. Zakres prezentacji dotyczy przygotowania dokumentacji konkursowej, w tym m.in.: prawidłowego wypełnienia i złożenia formularza wniosku o dofinansowanie, omówienia wymagań konkursowych i kryteriów wyboru projektów oraz zagadnienia pomocy publicznej i wdrażania WCAG 2.0 w projektach informatycznych.

  1. Prezentacja-na-szkolenie-wnioskodawców-dn.-08.02.2017-r..pdf
  2. Prezentacja-Pomoc-publiczna.pdf
  3. Zarządzanie-dostępnością-zgodnie-ze-standardami-WCAG-2.0-9.02.2017.pdf
  4. Kryteria-merytoryczne-wyboru-projektów-2.1-i-2.2-POPC-9.02.2017.pdf

Panelowe spotkanie szkoleniowe dla Ekspertów znajdujących się na Wykazie Kandydatów na Ekspertów dla działania 2.1 i 2.2 POPC

Centrum Projektów Polska Cyfrowa udostępnia prezentację z panelowego spotkania szkoleniowego dla Ekspertów znajdujących się na Wykazie Kandydatów na Ekspertów dla działania 2.1 i 2.2 POPC, które odbyło się 7 grudnia 2017 r. w Centrum Projektów Polska Cyfrowa. Panel dotyczył m.in. sposobu dokonywania oceny oraz interpretacji kryteriów merytorycznych II stopnia.

  1. prezentacja_panel-ekspercki-07.12.2017-na-stronę.pdf

3-5 lipca 2017 r. – Szkolenie dla wnioskodawców działania 2.1 POPC w zakresie przygotowania dokumentacji konkursowej

Centrum Projektów Polska Cyfrowa udostępnia prezentacje ze szkoleń przeprowadzonych w dniach 3-5 lipca 2017 r. na szkoleniu dla wnioskodawców w ramach działania 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych” Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020. Zakres prezentacji dotyczy przygotowania dokumentacji konkursowej, w tym m.in.: prawidłowego wypełnienia i złożenia formularza wniosku o dofinansowanie, omówienia wymagań konkursowych i kryteriów wyboru projektów oraz zastosowania metodyk Agile w zamówieniach publicznych, zagadnienia pomocy publicznej i wdrażania WCAG 2.0 w projektach informatycznych oraz oprogramowania open source w administracji publicznej.

  1. Prezentacja na szkolenie Wnioskodawców z dn. 3.07.2017 r.
  2. Prezentacja na szkolenie Wnioskodawców z dn. 4.07.2017 r.:
  3. Prezentacja na szkolenie Wnioskodawców z dn. 5.07.2017 r.:

Szkolenia dla wnioskodawców działania 2.1 POPC

18 stycznia 2017 r. – Szkolenie dla wnioskodawców działania 2.1 POPC w zakresie przygotowania dokumentacji konkursowej

Centrum Projektów Polska Cyfrowa udostępnia prezentację przeprowadzoną w dniu 18 stycznia 2017 r. na szkoleniu dla wnioskodawców w ramach działania 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych” Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020.

Spotkanie szkoleniowe dotyczyło wymogów prawnych w zakresie zagadnień takich jak: open source, prawa do kodu źródłowego, rodzaje i typy wdrożeń, rozwiązania chmurowe oraz kwestie licencyjne w świetle wymagań wskazanych w kryteriach wyboru projektów dla Działania 2.1 POPC przyjętych przez Komitet Monitorujący w dniu 25 października 2016 r.

  1. pdf88.15 KB10/09/2018, 14:56
  2. pdf16.23 MB10/09/2018, 14:57

8-9 lutego 2017 r. – Szkolenie dla wnioskodawców działania 2.1 POPC w zakresie przygotowania dokumentacji konkursowej

 pdf80.47 KB10/09/2018, 14:56

Centrum Projektów Polska Cyfrowa udostępnia prezentacje przeprowadzone w dniach 8-9 lutego 2017 r. na szkoleniu dla wnioskodawców w ramach działania 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych” Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020. Zakres prezentacji dotyczy przygotowania dokumentacji konkursowej, w tym m.in.: prawidłowego wypełnienia i złożenia formularza wniosku o dofinansowanie, omówienia wymagań konkursowych i kryteriów wyboru projektów oraz zagadnienia pomocy publicznej i wdrażania WCAG 2.0 w projektach informatycznych.

  1. Prezentacja-na-szkolenie-wnioskodawców-dn.-08.02.2017-r..pdf
  2. pdf866.7 KB10/09/2018, 14:57
  3. pdf260.7 KB10/09/2018, 14:57
  4. pdf671.6 KB10/09/2018, 14:57

28-29 listopada i 11, 14-15 grudnia 2017 r. – Szkolenie dla wnioskodawców działania 2.1 POPC

Centrum Projektów Polska Cyfrowa udostępnia prezentacje ze szkolenia przeprowadzonego w dniach 28-29 listopada i 11, 14-15 grudnia 2017 r. – szkolenie dla wnioskodawców w zakresie działania 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych” Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020. Zakres prezentacji dotyczy następujących zagadnień: zasady sporządzania analizy finansowej i ekonomicznej, partnerstwo w projektach, projektowanie usług zorientowanych na użytkownika, WCAG 2.0 – najważniejsze wymagania, przygotowanie dokumentacji konkursowej, w tym m.in. prawidłowe wypełnianie i złożenie formularza wniosku o dofinansowanie, wymagania konkursowe i kryteria wyboru projektów oraz zagadnienia pomocy publicznej.

  1. Prezentacja na szkolenie Wnioskodawców z dnia 28.11.2017 r.
  2. Prezentacja na szkolenie Wnioskodawców z dnia 29.11.2017 r.
  3. Prezentacje na szkolenie Wnioskodawców z dnia 11.12.2017 r.
  4. Prezentacje na szkolenie Wnioskodawców z dnia 14.12.2017r.
  5. Prezentacje na szkolenie Wnioskodawców z dnia 15.12.2017 r.

Warszawa, 30 września 2016 r.

Anulowanie konkursu nr POPC.02.02.00-IP.01-00-001/16  dla Działania 2.2 Cyfryzacja procesów back-office w administracji rządowej Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020

Szanowni Państwo,

w związku z procesem zmiany kryteriów wyboru projektów do działania 2.2 Cyfryzacja procesów back-office w administracji rządowej, które zostaną przedłożone do akceptacji Komitetowi Monitorującemu POPC w dniu 25 października 2016 r., a których wprowadzenie do dokumentacji konkursowej wymaga zmian wykraczających poza zakres modyfikacji, które mogą zostać wprowadzone w trakcie trwania konkursu zgodnie z Ustawą z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014–2020, Centrum Projektów Polska Cyfrowa działając zgodnie Wytycznymi w zakresie trybów wyboru projektów na lata 2014-2020 oraz §14 ust. 3c Regulaminu konkursu, podjęło decyzję o anulowanie naboru nr POPC.02.02.00-IP.01-00-001/16.

Jednocześnie informujemy, że nabór dla działania 2.2 Cyfryzacja procesów back-office w administracji rządowej zostanie ogłoszony niezwłocznie po zaakceptowaniu przez Komitet Monitorujący POPC nowych kryteriów wyboru projektów.

Warszawa, 31 sierpnia 2016 r.

Centrum Projektów Polska Cyfrowa jako Instytucja Pośrednicząca
dla Działania 2.2 Cyfryzacja procesów back-office w administracji rządowej Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020

działając na podstawie ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów
w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020
ogłasza konkurs na dofinansowanie projektów w ramach Poddziałania 2.2 „Cyfryzacja procesów back-office w administracji rządowej”

Wnioski należy składać w terminie: od 30 września 2016 r. do 30 grudnia 2016 r.

UWAGA: Link do Generatora wniosków o dofinansowanie w ramach POPC

W ramach Działania 2.2 dofinansowanie udzielane jest projektom dzięki którym nastąpi usprawnienie funkcjonowania administracji rządowej poprzez cyfryzację procesów
i procedur dotyczących funkcjonowania obszaru back-office. Będzie się to odbywało poprzez ujednolicanie kluczowych systemów i interfejsów zgodnie z modelem cyfryzacji urzędów, zawartym w opracowanym przez ministra właściwego ds. informatyzacji Katalogu Rekomendacji Cyfrowego Urzędu.

Podmioty uprawnione do ubiegania się o wsparcie:

  • jednostki administracji rządowej,
  • podmioty podległe jednostkom administracji rządowej lub przez nie nadzorowane,
  • partnerstwa tworzone pomiędzy wskazanymi powyżej wnioskodawcami

W przypadku jednostek rządowej administracji zespolonej wnioskodawcą aplikującym
o wsparcie jest wojewoda natomiast w przypadku jednostek rządowej administracji niezespolonej wnioskodawcą jest pełniący nad nią zwierzchnictwo odpowiedni minister lub centralny organ administracji rządowej.
Niedopuszczalna jest sytuacja, w której w ramach partnerstwa z art. 33 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020 partner/partnerzy realizowaliby co do zasady zadania, które z równie dobrym skutkiem dla osiągnięcia celów projektu mógłby zrealizować wykonawca wyłoniony zgodnie z prawem zamówień publicznych.

Budżet i poziom dofinansowania

Kwota środków przeznaczonych na dofinansowanie projektów w konkursie wynosi 100 000 000 PLN (słownie: sto milionów 00/100) i stanowi środki pochodzące z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (84 630 000,00 PLN) oraz współfinansowania krajowego z budżetu państwa (15 370 000,00 PLN).

Maksymalna wartość wydatków kwalifikowalnych projektu złożonego do dofinansowania w ramach działania 2.2 nie może przekroczyć 50 mln EUR. Konwersji walutowej PLN/EUR należy dokonać posługując się średnią arytmetyczną miesięcznych kursów średnioważonych Narodowego Banku Polskiego z ostatnich kolejno następujących po sobie sześciu miesięcy, bezpośrednio poprzedzających miesiąc złożenia wniosku o dofinansowanie (kursy publikowane są na stronie internetowej Narodowego Banku Polskiego pod adresem: Link do strony kursów NBP)1

W konkursie nie ustala się minimalnej wartości projektu.

Maksymalne dofinansowanie wynosi 100 % wydatków kwalifikowanych projektu, z czego 84,63 % stanowią środki UE (EFRR), a 15,37 % stanowi współfinansowanie krajowe z budżetu państwa.

Sposób przygotowania i składania wniosków:

Wnioski o dofinansowanie projektu przyjmowane będą w jednej z następujących form:

  1. elektronicznej za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej CPPC (adres skrzynki ePUAP: /2yki7sk30g/nab2ospopc) podpisanej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym,
  2. na nośniku elektronicznym tj. na płycie CD zablokowanej do edycji, podpisanej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym w siedzibie IOK, tj.:

Centrum Projektów Polska Cyfrowa

ul. Syreny 23

01-150 Warszawa

od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.15 do 16.15

Wersja elektroniczna studium wykonalności dołączona do wniosku o dofinansowanie powinna zostać przedłożona (również) w formacie umożliwiającym swobodne przeszukiwanie treści np. .pdf lub .doc/.docx.

DOKUMENTY DO POBRANIA

1 Informacji należy szukać na stronach Narodowego Banku Polskiego, zgodnie ze ścieżką: Statystyka i sprawozdawczość/ Kursy/Archiwum kursów średnich – tabela A (CSV, XLS)/Kursy średnioważone walut obcych w złotych (Tabela A)./ Miesięczne. Wskazany adres strony może ulec zmianie.

Pytania i odpowiedzi 

Zakończenie oceny wniosków o dofinansowanie w II konkursie dla działania 2.2 POPC

Informujemy, że Centrum Projektów Polska Cyfrowa, jako Instytucja Pośrednicząca dla Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa zakończyła ocenę wniosków o dofinansowanie  złożonych w ramach konkursu nr POPC.02.02.00-IP.01-00-002/16 ogłoszonego dla Działania 2.2 „Cyfryzacja procesów back – office w administracji rządowej” w ramach II osi priorytetowej.

W wyniku zakończonej oceny merytorycznej, złożone wnioski o dofinasowanie nie spełniły wszystkich kryteriów wyboru projektów, tym samym nie zostają rekomendowane do dofinansowania.

Lista projektów ocenianych

Lista członków Komisji Oceny Projektów216.9 KB10/09/2018, 14:57


 

 

Warszawa, 29 listopada 2016 r.

Centrum Projektów Polska Cyfrowa

z siedzibą przy ul. Spokojnej 13a, 01-044 Warszawa jako Instytucja Pośrednicząca dla Działania 2.2. „Cyfryzacja procesów back – office w administracji rządowej” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa” działając na podstawie art. 40 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020 (Dz. U. z 2016 r. poz. 217)

ogłasza w trybie konkursowym nabór wniosków o dofinansowanie realizacji projektów ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach:II Osi priorytetowej POPC – „E-administracja i otwarty rząd” Działania 2.2 „Cyfryzacja procesów back – office w administracji rządowej”.

W ramach Działania 2.2 dofinansowanie udzielane jest projektom, które w największym stopniu przyczynią się do osiągnięcia celu szczegółowego nr 3 Cyfryzacja procesów back – office w administracji rządowej w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020. Cel ten będzie realizowany w II osi priorytetowej E-administracja i otwarty rząd, poprzez działanie 2.2 Cyfryzacja procesów back – office w administracji rządowej.

Maksymalny poziom dofinansowania:

Maksymalne dofinansowanie wynosi 100% kosztów kwalifikowanych Projektu, z czego 84,63% stanowią środki UE (EFRR), a 15,37% to współfinansowanie krajowe z budżetu państwa.

Budżet i poziom dofinansowania:

Kwota środków przeznaczonych na dofinansowanie projektów w konkursie wynosi 200 000 000,00 PLN (słownie: dwieście milionów, 00/100 PLN) i stanowi środki pochodzące z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (169 260 000,00 PLN) oraz współfinansowania krajowego z budżetu państwa (30 740 000,00 PLN).

Maksymalna kwota dofinansowania:

Maksymalna wartość wydatków kwalifikowalnych projektu złożonego do dofinansowania w ramach działania 2.2 nie może przekroczyć 50 mln EUR. Aby dokonać konwersji walutowej PLN/EUR należy posłużyć się średnią arytmetyczną miesięcznych kursów średnioważonych Narodowego Banku Polskiego, z ostatnich kolejno następujących po sobie sześciu miesięcy, bezpośrednio poprzedzających miesiąc złożenia wniosku o dofinansowanie (kursy te publikowane są na stronie internetowej Narodowego Banku Polskiego pod adresem: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/kursy/kursy_archiwum.html )[1]

Maksymalny okres realizacji projektu:

36 miesięcy

Typ Beneficjenta:
  • jednostki administracji rządowej,
  • podmioty podległe jednostkom administracji rządowej lub przez nie nadzorowane,
  • partnerstwa tworzone pomiędzy wskazanymi powyżej wnioskodawcami.

Niedopuszczalna jest sytuacja, w której w ramach partnerstwa z art. 33 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020 partner/partnerzy realizowaliby co do zasady zadania, które z równie dobrym skutkiem dla osiągnięcia celów projektu mógłby zrealizować wykonawca wyłoniony zgodnie z prawem zamówień publicznych.

Typy projektów:
  • Typ I: Przenoszenie gotowych rozwiązań IT między urzędami,
  • Typ II: Wdrażanie nowych rozwiązań IT w urzędach, w tym opracowanie i wdrożenie horyzontalnych rozwiązań możliwych do zastosowania w skali całej administracji (wsparcie może dotyczyć również modernizacji istniejącego rozwiązania IT).
Sposób przygotowania i składania wniosków:

UWAGA: Wnioski o dofinansowanie można składać do dnia 28 lutego 2017 r. do godziny 23:59 w formie elektronicznej w trybach wskazanych poniżej:

  • elektronicznej za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej CPPC (adres skrzynki ePUAP: /2yki7sk30g/nab2ospopc ), dokumenty podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
  • na nośniku optycznym jednokrotnego zapisu, tj. na płycie CD/DVD zablokowanej do edycji, dokumenty podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

Szczegółowe informacje na temat konkursu znajdują się w Regulaminie Konkursu.

Aktualizacja! Zmiana od 26.01.2017 r.

W związku z udostępnieniem aplikacji internetowej przeznaczonej do składania wniosków o dofinansowanie w ramach Działania 2.2 POPC „Cyfryzacja procesów back – office w administracji rządowej” Centrum Projektów Polska Cyfrowa zaktualizowało zapisy Regulaminu konkursu opublikowanego w ramach dokumentacji konkursowej na stronie internetowej www.cppc.gov.pl . W nawiązaniu do dokonanej aktualizacji wnioski o dofinansowanie należy składać w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, za pośrednictwem dedykowanej aplikacji udostępnionej na stronie internetowej: https://popc0202.cppc.gov.pl/ .

Aktualizacja! Zmiana od 10.02.2017 r.

Nabór wniosków o dofinansowanie dla działania 2.2 będzie trwał od 30 grudnia 2016 roku do 31 marca 2017 roku.

W związku z obowiązkiem uzyskania przez wnioskodawców działania 2.2 POPC pozytywnej oceny projektu wydanej przez Komitet Rady Ministrów ds. Cyfryzacji, podjęto decyzję o wydłużeniu termin składania wniosków o dofinansowanie z 28 lutego 2017r. do 31 marca 2017 r.

Komunikat IOK z dnia 09.02.2017 r.

Centrum Projektów Polska Cyfrowa udostępniło Formularz do Studium wykonalności projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa, który ma na celu usprawnienie prawidłowego przygotowania Studium wykonalności, stanowiącego załącznik do wniosku o dofinansowanie projektu. W związku z przygotowaniem Formularza do Studium wykonalności projektów realizowanych w ramach działania 2.2 POPC, dostępnego pod linkiem: Formularz do Studium wykonalności dla działania 2.2 IOK zaleca i rekomenduje, sporządzenie Studium wykonalności projektu w ramach działania 2.2, poprzez udostępniony formularz.  

Wersja elektroniczna studium wykonalności dołączona do wniosku o dofinansowanie powinna zostać przedłożona (również) w formacie umożliwiającym swobodne przeszukiwanie treści np. .pdf lub .doc/.docx.

DOKUMENTY DO POBRANIA

Kontakt:

Pytania dotyczące aplikowania o środki w ramach działania 2.2 POPC można przesyłać na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

[1] Informacji należy szukać na stronach Narodowego Banku Polskiego, zgodnie ze ścieżką: Statystyka i sprawozdawczość > Kursy > Archiwum kursów średnich – tabela A (CSV, XLS) > Kursy średnioważone walut obcych w złotych (Tabela A). > Miesięczne. Wskazany adres strony może ulec zmianie.

Podpisanie Porozumień o dofinansowanie w ramach naboru nr POPC.02.02.00-IP.01-00-003/17 ogłoszonego dla działania 2.2 Cyfryzacja procesów back-office w administracji rządowej Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa

Centrum Projektów Polska Cyfrowa, jako Instytucja Pośrednicząca dla Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa informuje, że w ramach konkursu o numerze POPC.02.02.00-IP.01-00-003/17 ogłoszonego dla działania 2.2 Cyfryzacja procesów back-office w administracji rządowej podpisano:

  • Porozumienie o dofinansowanie nr POPC.02.02.00-00-0010/17-00 z Beneficjentem – Urząd Lotnictwa Cywilnego. Kwota dofinansowania projektu wynosi: 13 046 157,04 PLN;
  • Porozumienie o dofinansowanie nr POPC.02.02.00-00-0012/17-00 z Beneficjentem – Instytut Ekspertyz Sądowych im. prof. dra Jana Sehna w Krakowie. Kwota dofinansowania projektu wynosi: 3 499 775,00 PLN.

pdf111.65 KB10/09/2018, 14:57


Zakończenie oceny wniosków o dofinansowanie w III konkursie dla działania 2.2 POPC

Centrum Projektów Polska Cyfrowa, jako Instytucja Pośrednicząca dla Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa, zakończyła ocenę wniosków o dofinansowanie złożonych w ramach konkursu nr POPC.02.02.00-IP.01-00-003/17 ogłoszonego dla Działania 2.2 „Cyfryzacja procesów back-office w administracji rządowej” w ramach II osi priorytetowej. Projekty wybrane do dofinansowania:

  • Urząd Lotnictwa Cywilnego „Doskonalenie i rozbudowa Zintegrowanego Systemu Informatycznego ZSI-ULC”,
  • Instytut Ekspertyz Sądowych im. prof. dra Jana Sehna w Krakowie „Zakup i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego do zarządzania działalnością opiniodawczą Instytutu Ekspertyz Sądowych im. prof. dra Jana Sehna w Krakowie”.

Łączna wartość przyznanego dofinansowania wyniosła: 16 545 932,04 

pdf199 KB10/09/2018, 14:57

pdf196.26 KB10/09/2018, 14:57


Warszawa, 1 września 2017 r.

Centrum Projektów Polska Cyfrowa

z siedzibą przy ul. Spokojnej 13a, 01-044 Warszawa jako Instytucja Pośrednicząca dla

Działania 2.2. „Cyfryzacja procesów back – office w administracji rządowej”

w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa działając na podstawie art. 40 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020 (Dz. U. z 2017 r. poz. 1460 ze zm.)

ogłasza w trybie konkursowym nabór wniosków o dofinansowanie realizacji projektów

ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach: II Osi priorytetowej POPC – „E-administracja i otwarty rząd” Działania 2.2 „Cyfryzacja procesów back – office w administracji rządowej”.

W ramach Działania 2.2 dofinansowanie udzielane jest projektom, które w największym stopniu przyczynią się do osiągnięcia celu szczegółowego nr 3 Cyfryzacja procesów back – office w administracji rządowej w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020. Cel ten będzie realizowany w II osi priorytetowej E-administracja i otwarty rząd, poprzez działanie 2.2 Cyfryzacja procesów back – office w administracji rządowej.Maksymalny poziom dofinansowania: Maksymalne dofinansowanie wynosi 100% kosztów kwalifikowanych Projektu, z czego 84,63% stanowią środki UE (EFRR), a 15,37% to współfinansowanie krajowe z budżetu państwa. Budżet i poziom dofinansowania: Kwota środków przeznaczonych na dofinansowanie projektów w konkursie wynosi 126 000 000,00 PLN (słownie: sto dwadzieścia sześć milionów, 00/100 PLN) i stanowi środki pochodzące z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (106 633 800,00 PLN) oraz współfinansowania krajowego z budżetu państwa (19 366 200,00 PLN). Maksymalna kwota dofinansowania: Maksymalna wartość wydatków kwalifikowalnych projektu złożonego do dofinansowania w ramach działania 2.2 nie może przekroczyć 50 mln EUR. Aby dokonać konwersji walutowej PLN/EUR należy posłużyć się średnią arytmetyczną miesięcznych kursów średnioważonych Narodowego Banku Polskiego, z ostatnich kolejno następujących po sobie sześciu miesięcy, bezpośrednio poprzedzających miesiąc złożenia wniosku o dofinansowanie (kursy te publikowane są na stronie internetowej Narodowego Banku Polskiego pod adresem: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/kursy/kursy_archiwum.html )[1]Maksymalny okres realizacji projektu:36 miesięcy.Typ Beneficjenta:

  • jednostki administracji rządowej,
  • podmioty podległe jednostkom administracji rządowej
  • podmioty nadzorowane przez jednostki administracji rządowej,
  • partnerstwa tworzone pomiędzy wskazanymi powyżej wnioskodawcami.

W przypadku jednostek rządowej administracji zespolonej wnioskodawcą aplikującym o wsparcie jest wojewoda natomiast w przypadku jednostek rządowej administracji niezespolonej wnioskodawcą jest pełniący nad nią zwierzchnictwo odpowiedni minister lub centralny organ administracji rządowej. Niedopuszczalna jest sytuacja, w której w ramach partnerstwa z art. 33 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020 partner/partnerzy realizowaliby co do zasady zadania, które z równie dobrym skutkiem dla osiągnięcia celów projektu mógłby zrealizować wykonawca wyłoniony zgodnie z prawem zamówień publicznych. Typy projektów:

  • Typ I: Przenoszenie gotowych rozwiązań IT między urzędami,
  • Typ II: Wdrażanie nowych rozwiązań IT w urzędach, w tym opracowanie i wdrożenie horyzontalnych rozwiązań możliwych do zastosowania w skali całej administracji (wsparcie może dotyczyć również modernizacji istniejącego rozwiązania IT).

Sposób przygotowania i składania wniosków:

Nabór wniosków o dofinansowanie dla działania 2.2 będzie trwał

od 2 października 2017 roku do 29 grudnia 2017 roku

UWAGA: Wnioski o dofinansowanie można składać do dnia 29 grudnia 2017 r. do godziny 23:59 w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, za pośrednictwem dedykowanej aplikacji udostępnionej na stronie internetowej IOK: https://popc0202.cppc.gov.pl/

Centrum Projektów Polska Cyfrowa udostępniło Formularz do Studium wykonalności projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa, który ma na celu usprawnienie prawidłowego przygotowania Studium wykonalności, stanowiącego załącznik do wniosku o dofinansowanie projektu. W związku z przygotowaniem Formularza do Studium wykonalności projektów realizowanych w ramach działania 2.2 POPC, dostępnego pod linkiem: Formularz do Studium wykonalności dla działania 2.2 IOK zaleca i rekomenduje, sporządzenie Studium wykonalności projektu w ramach działania 2.2 POPC poprzez udostępniony formularz.

Wersja elektroniczna Studium Wykonalności dołączona do wniosku o dofinansowanie powinna zostać przedłożona (również) w formacie umożliwiającym swobodne przeszukiwanie treści np.: pdf lub doc/docx.

Szczegółowe informacje na temat konkursu znajdują się w Regulaminie Konkursu, udostępnionym elektronicznie na stronie internetowej: www.cppc.gov.pl .

UWAGA

W związku ze zmianą dokumentu: Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 oraz w nawiązaniu do zapisów sekcji 6.5.2 pkt 14) Wytycznych: „W przypadku, gdy ze względu na specyfikę projektu wnioskodawca rozpoczyna realizację projektu na własne ryzyko przed podpisaniem umowy o dofinansowanie, w celu upublicznienia zapytania ofertowego powinien upublicznić zapytanie ofertowe na stronie internetowej wskazanej przez instytucję ogłaszającą nabór wniosków o dofinansowanie projektu”, CPPC informuje, iż:

  • W przypadku zawieszenia działalności bazy konkurencyjności, o której mowa w Wytycznych wskazanych w § 6 ust. 1 pkt 5 lit. a), potwierdzonego komunikatem ministra właściwego do spraw rozwoju regionalnego – Beneficjent zobowiązany jest do zamieszczania zapytań na stronie internetowej Instytucji Pośredniczącej, na zasadach określonych w komunikatach Instytucji Pośredniczącej.
  • Warunkiem uznania za kwalifikowalne wydatków objętych zasadą konkurencyjności poniesionych przed podpisaniem porozumienia o dofinansowanie, a po dniu ogłoszenia naboru POPC.02.02.00-IP.01-00-003/17 jest upublicznienie zapytania ofertowego na stronie Instytucji Pośredniczącej w przypadku zamówień wszczętych.

* Dokument jest tożsamy z dokumentem wskazanym w kryteriach oceny projektów dla działania 2.2 Cyfryzacja procesów back-office w administracji rządowej Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 pod nazwą „Metodologia szacowania wysokości dofinansowania w związku z prowadzeniem przez Beneficjenta działania 2.1 Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020 działalności gospodarczej w rozumieniu unijnym”. ** Zgodnie ze wskazaniami dokumentu: „Metodologia szacowania wysokości dofinansowania w związku z prowadzeniem przez Beneficjenta działania 2.1 i 2.2 Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020 działalności gospodarczej w rozumieniu unijnym”.


DOKUMENTY DO POBRANIA


Kontakt: Pytania dotyczące aplikowania o środki w ramach działania 2.2 POPC można przesyłać na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


[1] Informacji należy szukać na stronach Narodowego Banku Polskiego, zgodnie ze ścieżką: Statystyka i sprawozdawczość ->Kursy ->Archiwum kursów średnich – tabela A (CSV, XLS) ->Kursy średnioważone walut obcych w złotych (Tabela A). ->Miesięczne. Wskazany adres strony może ulec zmianie.

Warszawa, 30 grudnia 2014 r.

Władza Wdrażająca Programy Europejskie jako Instytucja Pośrednicząca

dla Działania 2.1. Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa
działając na podstawie ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów
w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020
ogłasza konkurs na dofinansowanie projektów w ramach Działania 2.1 Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych.

Wnioski należy składać w  terminie: od 27 lutego 2015 r. do 4 maja 2015 r.

Z uwagi na awarię systemu ePUAP w dniach 27-28 kwietnia br. wydłuża się termin naboru wniosków o dofinansowanie dla działania 2.1 POPC do 8 maja 2015r.

W ramach Działania 2.1 dofinansowanie udzielane jest projektom o zasięgu ogólnokrajowym, które w największym stopniu przyczynią się do osiągnięcia celu szczegółowego 2 Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 – Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych. Cel ten będzie realizowany w II osi priorytetowej E-administracja i otwarty rząd, poprzez działanie 2.1 Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych. W ramach konkursu dopuszcza się następujące typy projektów:
Typ I: Tworzenie lub rozwój e-usług publicznych (A2B, A2C),

Typ II: Tworzenie lub rozwój usług wewnątrzadministracyjnych (A2A) niezbędnych dla funkcjonowania e-usług publicznych.

 
Podmioty uprawnione do ubiegania się o wsparcie:
  • jednostki administracji rządowej,
  • podmioty podległe jednostkom administracji rządowej lub przez nie nadzorowane (z wyłączeniem podmiotów wskazanych niżej jako potencjalni partnerzy),
  • sądy i jednostki prokuratury,
  • partnerstwa uprawnionych wnioskodawców z przedsiębiorstwami, organizacjami pozarządowymi, jednostkami naukowymi lub podmiotami leczniczymi, dla których podmiotem tworzącym jest minister lub publiczna uczelnia medyczna.
Budżet i poziom dofinansowania

 „Kwota środków przeznaczonych na dofinansowanie projektów w niniejszym konkursie wynosi 800 000 000,00 PLN (słownie: osiemset milionów złotych) z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) oraz 145 500 000,00 PLN (słownie: sto czterdzieści pięć milionów pięćset tysięcy złotych) współfinansowania krajowego z budżetu państwa.

Maksymalna wartość wydatków kwalifikowalnych projektu złożonego do dofinansowania w ramach działania 2.1 nie może przekroczyć 46 mln EUR. Aby dokonać konwersji walutowej PLN/EUR należy posłużyć się średnią arytmetyczną kursów średnich miesięcznych Narodowego Banku Polskiego, z ostatnich kolejno następujących po sobie sześciu miesięcy bezpośrednio poprzedzających miesiąc złożenia wniosku o dofinansowanie (kursy te publikowane są w mediach elektronicznych pod adresem: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/kursy/kursy_archiwum.html).

Maksymalne dofinansowanie wynosi 100% kosztów kwalifikowanych Projektu, z czego 84,62% stanowią środki UE (EFRR) a 15,38% to współfinansowanie krajowe z budżetu państwa.”

Sposób przygotowania i składania wniosków: 

Wnioski o dofinansowanie projektu można składać w formie elektronicznej lub papierowej, w trybach wskazanych poniżej:.

  •  Wnioski o dofinansowanie projektu przyjmowane będą w formie elektronicznej za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej WWPE (adres skrzynki ePUAP: /2yki7sk30g/nabory21popc). Formularz wniosku jest dostępny w katalogu usług publicznych na Elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej (ePUAP)
  • Wnioski w formie papierowej, wraz z wersją zapisaną na nośniku elektronicznym,  należy składać osobiście lub przesyłką rejestrowaną w siedzibie IP, w biurze podawczym pod adresem:
 
Władza Wdrażająca Programy Europejskie
ul. Syreny 23
01-150 Warszawa
od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.15 do 16.15
  1. WAŻNE KOMUNIKATY
    1. Partner a podmiot upoważniony

    Dokumenty konkursowe wskazują możliwość ponoszenia wydatków przez Beneficjenta, Partnera oraz podmiot upoważniony do ponoszenia wydatków. Zgodnie z Wytycznymi do kwalifikowania wydatków w POPC (rozdział 4.16) zarówno w przypadku projektu realizowanego w partnerstwie jak i podmiotu upoważnionego wymagane jest podpisanie porozumienia lub umowy regulującej wzajemne prawa i obowiązki stron . Porozumienie/umowa pomiędzy Benefciejntem a Partnerem lub/i podmiotem upoważnionym powinna być dołączona do wniosku aplikacyjnego.

    1. Limit dużych plików

    W nawiązaniu do Instrukcji wypełniania wniosku o dofinansowanie dla działania 2.1 POPC oraz w związku z ewentualną koniecznością dołączenia dużych plików do wniosku o dofinansowanie uprzejmie informujemy, iż obecnie funkcjonalność dużych plików dostępna jest dla wszystkich podmiotów publicznych posiadających konto w systemie ePUAP, dla którego nadana została rola instytucji publicznej. Limit wielkości dla dużych plików składanych w zasobach podmiotu wynosi 200 MB.

    1. Koszty podróży i noclegu dla ekspertów

    Informacja o zmianach w dokumentacji konkursu do naboru nr POPC.02.01.00-IP.01-00-001/15 w ramach Działania 2.1 Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, ogłoszonego w dniu 30 grudnia 2014 r. W związku z koniecznością doprecyzowania zapisów regulaminu pracy Komisji oceny Projektów oraz w celu umożliwienia uczestnictwa Ekspertów z obszaru całej Polski w ocenie wniosków aplikacyjnych Władza Wdrażająca Programy Europejskie ogłasza następujące zmiany w dokumentacji konkursowej:

    • 2 ust. 8 Regulaminu Pracy Komisji Oceny Projektów otrzymuje brzmienie: „IOK pokrywa koszty podróży i noclegu Ekspertom na zasadach określonych w umowach z Ekspertami.
    1. Formuły otwarte w arkuszu kalkulacyjnym Excel do analizy kosztów i korzyści

    Wszystkie formuły w arkuszach kalkulacyjnych powinny być otwarte, tzn. powinny umożliwiać kontrolę elementów formuły oraz śledzenie poprzedników i zależności. Powinny też przeliczać się automatycznie lub z wykorzystaniem jasno opisanego mechanizmu (np. makro opatrzone instrukcją użytkowania wpisaną do arkusza) po zmianie wartości założeń lub parametrów analizy wrażliwości. Wszystkie wartości wykorzystywane w innych formułach (tj. założenia) powinny być zaciągnięte z komórek (np. na zakładce „założenia”), w których są odpowiednio opisane.

    1. Aktualizacja formularza wniosku o dofinansowanie

    Informujemy, iż zaktualizowano formularz wniosku o dofinansowanie. W ramach aktualizacji wprowadzono możliwość dodawania usług bez względu na wybrany typ projektu. W przypadku rozpoczęcia prac nad wypełnianiem formularza wniosku o dofinansowanie przed powyższą aktualizacją poniżej załączamy instrukcję przeniesienia danych do nowego formularza. W razie pytań i wątpliwości proszę o kontakt z Panem Łukaszem Baską 22 315 23 47.
    W celu aktualizacji pól w pkt 30 wniosku o dofinansowanie należy dodatkowo zaktualizować formularz w pkt. 27 w polach budżetu, jeżeli w którymkolwiek z wymiennych pól dla danej pozycji budżetu: „Cena jednostkowa”, „Wydatki ogółem”, „Wydatki kwalifikowane” lub „Dofinansowanie” przekraczają kwotę
    1 000 000,00. Można tego dokonać np. poprzez wycięcie wartości oraz jej ponowne wklejenie w danym polu.
    Instrukcja zmiany wzoru formularza

    1. Uprzejmie przypominamy, iż zgodnie z wymogami Regulaminu konkursu i Instrukcji wypełniania wniosku  o dofinansowanie w celu złożenia wniosku w wersji papierowej należy:
    • wypełnić formularz z zastosowaniem elektronicznego formularza na platformie ePUAP,
    • zapisać na nośniku danych np. CD, DVD,
    • a następnie wydrukować (wersja papierowa i elektroniczna wniosku powinny być tożsame)
    • złożyć wersję papierową wraz z zapisaną na nośniku danych tożsamą wersją elektroniczną.

    Formularz wniosku o dofinansowanie zamieszczony na platformie ePUAP zawiera, niedostępne w wersji Word, m.in. walidacje oraz na stałe zaszyte mechanizmy wymuszające odniesienie się do wymaganych zagadnień. Wypełnienie wniosku o dofinansowanie w wersji Word (z pliku zamieszczonego w dokumentacji konkursowej) jest niezgodne z instrukcją i  może spowodować braki w podstawowych, wymaganych  informacjach.

    1. Przesyłanie plików za pośrednictwem platformy e-PUAP

    Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że w przypadku składania dokumentacji aplikacyjnej poprzez platformę e-PUAP, pliki o zawartości przewyższającej 3,5 MB należy przesyłać za pośrednictwem funkcjonalności „Duże pliki”, dostępnej z poziomu: „Moje konto”/”Moje dokumenty”/ „Duże pliki” (w lewym panelu menu).
    Ogólne zasady działania funkcjonalności „Duże pliki” zostały opisane w „Instrukcji użytkownika – Moje dokumenty wersja 8.1” umieszczonej na stronie www.epuap.gov.pl (rozdział 7, strony 72-79)

    UWAGA!
    Po kliknięciu pola „załącz ze składu” tabela pozwalająca na wybranie pliku ze składu wyświetla się na samej górze formularza.

    1. Koszty pośrednie

    W pkt 27 w zadaniu „Koszty pośrednie” proszę o wprowadzanie jedynie zbiorczej kwoty dla całej kategorii (w takim przypadku w polu „ilość sztuk” prosimy o wskazywanie wartości „1”) lub wskazanie uśrednionych kosztów jednostkowych przypadających na jeden etat i wskazanie w polu „ilość sztuk” zakładanych etatomiesięcy pracy. Dokładną strukturę zespołów osobowych, których wynagrodzenie zakwalifikowano jako koszty pośrednie (np. nazwy stanowisk, zakres obowiązków itp.) proszę opisać w punkcie 23 wniosku o dofinansowanie bądź w studium wykonalności.
    Pola „Nazwa kosztu w ramach danej kategorii/podkategorii” w przypadku „Kosztów pośrednich” w pkt 27 proszę nie wypełniać.

    DOKUMENTY DO POBRANIA

    Kontakt
     

    Pytania dotyczące aplikowania o środki w ramach Działania 2.1 POPC można przesyłać na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Skład Komisji Oceny Projektów dla konkursu nr POPC.02.01.00-IP.01-00-001/15: Lista członków KOP

    Lista ocenionych projektów w ramach konkursu nr POPC.02.01.00-IP.01-00-001/15: Lista wszystkich ocenionych na stronę www

Logo Unia Europejska

Projekt strony internetowej sfinansowany ze środków UE z Programu Polska Cyfrowa 2014-2020 (projekt POPC.04.02.00-00-0009/18)

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka). Dzięki nim możemy udoskonalać naszą stronę. Możesz zaakceptować pliki cookies. Masz również możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.