Prezentacje publiczne

W dniu 21 marca 2018 r. o godz. 12:00,

w siedzibie Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia przy ul. Stanisława Dubois 5A w Warszawie
w Sali 237, odbędzie się publiczna prezentacja założeń projektu pn.
e-Krew 2 Etap 1 kompleksowa informatyzacja procesów biznesowych w jednostkach organizacyjnych publicznej służby krwi”

Projekt planowany jest do realizacji w ramach II osi POPC Działanie 2.2 „Cyfryzacja procesów back-office w administracji rządowej”.

Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu proszone są o przesłanie zgłoszenia w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15 marca 2018 r.

na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. podając imię, nazwisko, nr telefonu oraz dane instytucji, którą reprezentują.

Jednocześnie informujemy, że przebieg spotkania zostanie utrwalony za pomocą urządzeń rejestrujących dźwięk lub dźwięk oraz obraz

w celu sporządzenia protokołu z prezentacji. Kopia protokołu oraz nagranie z przebiegu prezentacji stanowić będą załączniki do wniosku o dofinansowanie.

Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, uprzejmie proszę o zgłoszenie jednego przedstawiciela Instytucji.

Odwołanie prezentacji założeń projektu
Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji
„e-Zdrowie w SP ZOZ MSWiA: wdrażanie zintegrowanych systemów informatycznych
oraz rozwój nowoczesnych e-usług medycznych celem poprawy dostępności, jakości i efektywności usług publicznych”

Planowana na dzień 28 lutego 2018 r. o godz. 10:00,
w sali 324 w siedzibie Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji przy ul. Stefana Batorego 5
publiczna prezentacja założeń projektu
pn. ,,e-Zdrowie w SP ZOZ MSWiA: wdrażanie zintegrowanych systemów informatycznych oraz rozwój nowoczesnych e-usług medycznych celem poprawy dostępności, jakości i efektywności usług publicznych”
została odwołana.

Uprzejmie informujemy, że w dniu dzisiejszym w godzinach 18.00-22.00 nastąpi przerwa techniczna w działaniu strony www.cppc.gov.pl wynikająca z konieczności przeprowadzenia niezbędnych prac serwisowych. W związku z tym czasowo niedostępny będzie również generator wniosków dostępny na naszej stronie. Za ewentualne utrudnienia przepraszamy

Dnia 28 grudnia 2017 roku o godzinie 12.00 w budynku Akademii Muzycznej im. Ignacego Jana Paderewskiego w Poznaniu Święty Marcin 87, 60-101 Poznań – Sala Marszałkowska, odbędzie się publiczna prezentacja założeń projektu dotyczącego Digitalizacji obiektów w Bibliotece Głównej Akademii Muzycznej planowanego do realizacji w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa, 2.3.1 ,,Cyfrowe udostępnienie informacji sektora publicznego ze źródeł administracyjnych i zasobów nauki” Typ II: cyfrowe udostępnienie zasobów nauki.

Osoby zainteresowane uczestnictwem w prezentacji proszone są o przesyłanie zgłoszeń w nieprzekraczalnym terminie do 20 grudnia 2017 na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Przebieg prezentacji publicznej utrwalany będzie za pomocą urządzeń rejestrujących dźwięk i obraz.

Instytut Nauk Prawnych Polskiej Akademii Nauk w Warszawie informuje o przesunięciu terminu publicznej prezentacji założeń projektu pt. „Wdrożenie systemu elektronicznego zarządzania procesami naukowymi, badawczymi i dydaktycznymi w jednostce naukowej Polskiej Akademii Nauk”, planowanej na 30 listopada br. o godz. 8:00.

O nowym terminie publicznej prezentacji poinformujemy niezwłocznie po jego wyznaczeniu.

Dnia 4 grudnia 2017 roku o godzinie 9.00 w budynku Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu przy ulicy Sieradzkiej 29, 60-163 Poznań, odbędzie się publiczna prezentacja założeń projektu dotyczącego Internetowej Platformy Doradztwa i Wspomagania Decyzji w Integrowanej Ochronie Roślin, planowanego do realizacji w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa, działanie 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych” Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020. Osoby zainteresowane uczestnictwem w prezentacji proszone są o przesyłanie zgłoszeń w nieprzekraczalnym terminie do 30 listopada 2017 roku na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Przebieg prezentacji publicznej utrwalany będzie za pomocą urządzeń rejestrujących dźwięk i obraz.

Instytut Nauk Prawnych Polskiej Akademii Nauk w Warszawie informuje o publicznej prezentacji założeń projektu pt. „Wdrożenie systemu elektronicznego zarządzania procesami naukowymi, badawczymi i dydaktycznymi w jednostce naukowej Polskiej Akademii Nauk” przygotowywanego w odpowiedzi na konkurs na dofinansowanie projektów w ramach Działania 2.2 „Cyfryzacja zasobów back-office w administracji rządowej” Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020.

Prezentacja odbędzie się w dniu 30 listopada 2017 r. w Pałacu Staszica przy ul. Nowy Świat 72, 00-330 Warszawa, w Czytelni Biblioteki INP PAN, p. 326, III piętro o godz. 8:00.

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do udziału.
Prosimy o potwierdzenie udziału na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 24 listopada 2017 r. W treści zgłoszenia prosimy o podanie imienia, nazwiska, adresu e-mail, telefonu kontaktowego oraz nazwy i adresu reprezentowanej instytucji.

Jednocześnie informujemy, że przebieg prezentacji (zgodnie z instrukcją stosowania kryterium formalnego: „Publiczna prezentacja założeń projektu) utrwalany będzie za pomocą urządzeń rejestrujących dźwięk.

Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej im. J. Tuliszkowskiego – Państwowy Instytut Badawczy w Józefowie informuje o publicznej prezentacji założeń projektu pt. „Internetowa Akademia Bezpieczeństwa Powszechnego” przygotowywanego w odpowiedzi na konkurs w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Poddziałanie 2.3.1 „Cyfrowe udostępnienie informacji sektora publicznego ze źródeł administracyjnych i zasobów nauki” (Typ II projektu: Cyfrowe udostępnienie zasobów nauki).

Informacje o naborze do konkursu są dostępne na stronie Centrum Projektów Polska Cyfrowa pod adresem https://arch.cppc.gov.pl/index.php/po-polska-cyfrowa/po-pc-ii-os/dzialanie-2-3-cyfrowa-dostepnosc-i-uzytecznosc-informacji-sektora-publicznego/archiwum-dzialania-2-3/nabor-wnioskow-2-3-1-nauka-iii-konkurs

Prezentacja odbędzie się w dniu 30 listopada 2017 r. w godz. 8:30-10:30 w Sali seminaryjnej bud. B, I piętro, przy ul. Nadwiślańskiej 213, 05-420 Józefów.

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do udziału.

Prosimy o potwierdzenie udziału na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub mkęTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 24 listopada 2017 r. W treści zgłoszenia prosimy o podanie imienia, nazwiska, adresu e-mail, telefonu kontaktowego oraz nazwy i adresu reprezentowanej instytucji.

Jednocześnie informujemy, że przebieg prezentacji (zgodnie z instrukcją stosowania kryterium formalnego „Publiczna prezentacja założeń projektu”) utrwalany będzie za pomocą urządzeń rejestrujących dźwięk.

Miejsce zamieszczenie ogłoszenia: http://www.cnbop.pl/pl/bip

Uniwersytet Jagielloński w Krakowie informuje o publicznej prezentacji założeń projektu pt. „Portal zarządzania wiedzą i potencjałem naukowym Uniwersytetu Jagiellońskiego -Collegium Medicum jako moduł Polskiej Platformy Medycznej” przygotowywanego w odpowiedzi na konkurs w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Poddziałanie 2.3.1 „Cyfrowe udostępnienie informacji sektora publicznego ze źródeł administracyjnych i zasobów nauki” (Typ II projektu: Cyfrowe udostępnienie zasobów nauki).

Informacje o naborze do konkursu są dostępne na stronie Centrum Projektów Polska Cyfrowa pod adresem https://arch.cppc.gov.pl/index.php/po-polska-cyfrowa/po-pc-ii-os/dzialanie-2-3-cyfrowa-dostepnosc-i-uzytecznosc-informacji-sektora-publicznego/archiwum-dzialania-2-3/nabor-wnioskow-2-3-1-nauka-iii-konkurs

Prezentacja odbędzie się w dniu 23 listopada 2017 r. w Obiekcie Dydaktyczno-Administracyjnym przy ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków, w Sali Konferencyjnej p. 233 II piętro o godz. 10:00.

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do udziału.

Prosimy o potwierdzenie udziału na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  do dnia 16 listopada 2017r. W treści zgłoszenia prosimy o podanie imienia, nazwiska, adresu e-mail, telefonu kontaktowego oraz nazwy i adresu reprezentowanej instytucji.

Jednocześnie informujemy, że przebieg prezentacji (zgodnie z instrukcją stosowania kryterium formalnego: „Publiczna prezentacja założeń projektu) utrwalany będzie za pomocą urządzeń rejestrujących dźwięk.

Miejsce zamieszczenie ogłoszenia: http://www.bip.uj.edu.pl/dokumenty/ogloszenia?p_p_id=56_INSTANCE_Df4E&p_p_lifecycle=0&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-3&p_p_col_count=1&groupId=1384597&articleId=137935750&widok=ogloszenie

Prezentacja założeń projektu pn. „Zintegrowana Platforma Usług Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego”

W dniu 17 listopada 2017 r. w godz. 09:00-11.00, w siedzibie Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego
przy ul. Płockiej 9/11 (w Sali konferencyjnej na II piętrze) odbędzie się publiczna prezentacja założeń projektu pn.
„Zintegrowana Platforma Usług Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego”.

Projekt planowany jest do realizacji w ramach II osi POPC Działanie 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych”.

Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu proszone są o przesłanie zgłoszenia w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15 listopada 2017 r. do godz. 16.00,
na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , podając imię, nazwisko, nr telefonu do kontaktu oraz dane instytucji, którą Państwo reprezentują.

Jednocześnie informuję, że przebieg spotkania zostanie utrwalony za pomocą urządzeń rejestrujących dźwięk.

Prezentacja założeń projektu pn. „Udostępnienie innowacyjnych usług i danych IIP w ramach administracji publicznej”

W dniu 16 listopada 2017 r. o godz. 10:00, w siedzibie Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii
w salach 3105-3108, odbędzie się publiczna prezentacja założeń projektu pn.
„Udostępnienie innowacyjnych usług i danych IIP w ramach administracji publicznej”.

Projekt planowany jest do realizacji w ramach 2. osi POPC Działanie 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych”.

Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu proszone są o przesłanie zgłoszenia w nieprzekraczalnym terminie do dnia 9 listopada 2017 r., na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , podając imię, nazwisko, nr telefonu do kontaktu oraz dane instytucji, którą Państwo reprezentują.

Jednocześnie informuję, że przebieg spotkania zostanie utrwalony za pomocą urządzeń rejestrujących dźwięk oraz obraz.

Logo Unia Europejska

Projekt strony internetowej sfinansowany ze środków UE z Programu Polska Cyfrowa 2014-2020 (projekt POPC.04.02.00-00-0009/18)

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka). Dzięki nim możemy udoskonalać naszą stronę. Możesz zaakceptować pliki cookies. Masz również możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.