Prezentacje publiczne

Dnia 31 sierpnia 2017 r., o godz. 11:00 w budynku Komendy Stołecznej Policji w Warszawie przy ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa odbędzie się publiczna prezentacja założeń projektu dotyczącego systemu Automatycznego Rozpoznawania Tablic Rejestracyjnych – jako elementu koncepcji Cyfrowej Policji, planowanego do realizacji w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa, działanie 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych”.

Osoby zainteresowane uczestnictwem w prezentacji proszone są o przesyłanie zgłoszeń w nieprzekraczalnym terminie do 28 sierpnia 2017 roku na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Przebieg prezentacji publicznej utrwalany będzie za pomocą urządzeń rejestrujących dźwięk i obraz.

Dnia 24 lipca 2017 roku o godzinie 9.00 w budynku Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu przy ulicy Sieradzkiej 29, 60-163 Poznań, odbędzie się publiczna prezentacja założeń projektu dotyczącego Internetowej Platformy Doradztwa i Wspomagania Decyzji w Integrowanej Ochronie Roślin, planowanego do realizacji w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa, działanie 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych” Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020.

Osoby zainteresowane uczestnictwem w prezentacji proszone są o przesyłanie zgłoszeń w nieprzekraczalnym terminie do 20 lipca 2017 roku na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Przebieg prezentacji publicznej utrwalany będzie za pomocą urządzeń rejestrujących dźwięk i obraz.

„W związku z planowanym przez Akademię Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie przystąpieniem do konkursu na dofinansowanie projektów w ramach Działania 2.2 Cyfryzacja procesów back-office w administracji rządowej – Program Operacyjny Polska Cyfrowa – zapraszamy na publiczną prezentację założeń projektu „CyberMatejko – cyfryzacja procesów back office w Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie”, która odbędzie się 28 lipca 2017 r. o godz. 12.00 w auli znajdującej się w budynku przy pl. Matejki 13, 31-157 Kraków.

Osoby zainteresowane przybyciem na prezentację prosimy o przesyłanie zgłoszeń do 24 lipca 2017 r. na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., podając w treści swoje imię, nazwisko, nr telefonu oraz adres e-mailowy do kontaktu wraz z danymi instytucji którą Państwo reprezentują (jeżeli dotyczy).

W temacie wiadomości należy wpisać: CyberMatejko – PREZENTACJA PROJEKTU. Osoby zakwalifikowane na listę uczestników otrzymają potwierdzenie udziału (o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń). Udział w prezentacji jest nieodpłatny. Liczba miejsc jest ograniczona. Jednocześnie informujemy, że przebieg spotkania zostanie utrwalony za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk”.

W związku z planowanym przez Ministerstwo Cyfryzacji przystąpieniem do konkursu na dofinansowanie projektów w ramach Działania 2.2 Cyfryzacja procesów back-office w administracji rządowej – Program Operacyjny Polska Cyfrowa – informujemy, iż dnia 14 czerwca 2017 r. o godz. 13.00 w sali 001 Ministerstwa Cyfryzacji przy ul. Królewskiej 27 w Warszawie odbyła się publiczna prezentacja założeń projektu „EZD RP”.

Poniżej link do ogłoszenia o publicznej prezentacji założeń projektu:
http://mc.bip.gov.pl/ogloszenia/publiczna-prezentacja-zalozen-projektu-ezd-rp.html

W dniu 13 lipca 2017  r. o godz. 10:00, w sali nr 4.22 siedzibie Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego przy Alejach Jerozolimskich 94 w Warszawie odbędzie się publiczna prezentacja założeń projektu pn. „Utworzenie Krajowego Rejestru Elektronicznego Przedsiębiorców Transportu Drogowego”. Projekt jest  przygotowywany do konkursu w ramach działania 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych” Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.

Osoby zainteresowane udziałem w prezentacji prosimy o przesyłanie zgłoszeń e-mailem w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10 lipca 2017 roku na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., podając w treści swoje imię, nazwisko, nr telefonu oraz adres e-mailowy do kontaktu wraz z danymi instytucji, którą Państwo reprezentują. Osoby zakwalifikowane na listę uczestników otrzymają potwierdzenie udziału.

Udział w prezentacji jest nieodpłatny. Ilość miejsc jest ograniczona (30 miejsc). O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

Przebieg prezentacji utrwalany będzie za pomocą urządzeń rejestrujących dźwięk.

W dniu 23 czerwca  2017 r. o godz. 10:00, w budynku Strefy Wiedzy i Innowacji Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, ul. Muszyńskiego 2 sala 3.02 odbędzie się prezentacja projektu pn. „Elektroniczna Platforma Administracji Publicznej ePAP@UMED”. Projekt planowany jest do realizacji w ramach działania 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych” Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do udziału.

Prosimy o potwierdzenie udziału na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 22.06.2017.

W treści zgłoszenia prosimy o podanie imienia, nazwiska, adresu e-mail, telefonu kontaktowego  oraz nazwy i adresu reprezentowanej instytucji.

W dniu 23 czerwca 2017 r., w siedzibie Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego – Państwowy Zakład Higieny (NIZP-PZH), ul. Chocimska 24, 00-791 Warszawa o godz. 11:00 odbędzie się prezentacja założeń projektu „e-TIK – rozwój w Narodowym Instytucie Zdrowia Publicznego – Państwowym Zakładzie Higieny (NIZP-PZH) nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych dla usług świadczonych drogą elektroniczną”.

Projekt planowany jest do realizacji w ramach działania 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych” Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.

Prezentacja założeń projektu zostanie poprowadzona przez Rafała Patoła. Podczas prezentacji zostaną zaprezentowane co najmniej następujące informacje nt. projektu:

  • okres i koszt realizacji projektu,
  • zdiagnozowane potrzeby klientów usług, które stanowią przyczynę realizacji projektu,
  • cele projektu wyrażone mierzalnymi wskaźnikami,
  • e-usługi tworzone lub rozwijane w ramach projektu oraz inne produkty projektu,
  • procesy realizowane przez podmioty publiczne, które zostaną usprawnione w wyniku wdrożenia projektu,
  • działania związane z poprawą dostępu do informacji sektora publicznego,
  • informacje o komplementarności projektu z innymi zakończonymi lub realizowanymi projektami, w tym o planowanym wykorzystaniu istniejących zasobów i funkcjonujących w administracji publicznej rozwiązań,
  • harmonogram zamówień publicznych wraz z kwotą przewidzianą do przeznaczenia na poszczególne zamówienia lub informacja o wyłonionych już wykonawcach i kwotach, na które opiewają udzielone zamówienia,.

Osoby chcące wziąć udział w prezentacji założeń projektu mogą zgłaszać swój udział do dnia 21 czerwca 2017 r. do godziny 12.00. Zgłoszenia można przesyłać za pośrednictwem poczty e-mail na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Wszystkie zainteresowane osoby zachęcamy do wzięcia udziału w spotkaniu informacyjnym.

W dniu 21 czerwca  2017 r. o godz. 12:00, w sali 107 w Budynku Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 w Warszawie odbędzie się publiczna prezentacja założeń projektu pn. „Monitoring pobytu i pracy cudzoziemców na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej”. Projekt planowany jest do realizacji w ramach II Osi priorytetowej Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa „E-administracja i otwarty rząd” Działania 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych”.

Osoby zainteresowane udziałem w prezentacji prosimy o przesyłanie zgłoszeń w nieprzekraczalnym terminie do dnia 14 czerwca 2017 roku na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., podając w treści swoje imię, nazwisko, nr telefonu oraz adres e-mail do kontaktu wraz z danymi instytucji, którą Państwo reprezentują.

Osoby zakwalifikowane na listę uczestników otrzymają potwierdzenie udziału. Udział w prezentacji jest nieodpłatny. Liczba miejsc jest ograniczona (70 miejsc). O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

Przebieg prezentacji utrwalany będzie za pomocą urządzeń rejestrujących dźwięk.

Link do BIP MRPiPS z publikacją ogłoszenia

Biblioteka Główna Politechniki Świętokrzyskiej zaprasza na publiczną prezentację założeń projektu pod tytułem „REPOZYTORIUM INSTYTUCJONALNE POLITECHNIKI ŚWIĘTOKRZYSKIEJ” przygotowanego w odpowiedzi na konkurs o dofinansowanie projektów w ramach Poddziałania 2.3.1 „Cyfrowe udostępnianie informacji sektora publicznego ze źródeł administracyjnych i zasobów nauki” Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa

Prezentacja odbędzie się w dniu 14.06.2017 r. o godz. 10oo   w budynku Rektoratu i  Biblioteki Głównej Al. 1000-lecia PP 7 w Kielcach sala nr 34 (parter).

Podmioty zainteresowane uczestnictwem w niniejszej prezentacji prosimy o zgłoszenie udziału do Pani mgr Jolanty Sobielgi na adres e-mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  w terminie do dnia 12.06.2017 r. (w treści zgłoszenia proszę podać: swoje imię i nazwisko, nr telefonu, adres e-mailowy do kontaktu oraz adres reprezentowanej przez Państwa instytucji (jeżeli dotyczy). Udział w prezentacji  zostanie potwierdzony pocztą e-mailową.

Przebieg prezentacji utrwalony zostanie za pomącą urządzeń rejestrujących dźwięk i obraz.

Ministerstwo Finansów zaprasza wszystkich zainteresowanych na publiczną prezentację założeń projektu „Platforma Usług Elektronicznych Skarbowo-Celnych” (PUESC), który powstaje w odpowiedzi na konkurs na dofinansowanie projektów w ramach Działania 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych” Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa (PO PC).

Prezentacja odbędzie się 30 maja 2017 r. o godz. 11.00 w sali nr 4440 Ministerstwa Finansów, ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa.

Osoby zainteresowane udziałem w prezentacji proszone o przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego dostępnego w Biuletynie Informacji Publicznej Ministerstwa Finansów na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w nieprzekraczalnym terminie do 24 maja 2017 r.

Uprzejmie informujemy, że przebieg prezentacji będzie utrwalany za pomocą urządzeń rejestrujących dźwięk lub dźwięk i obraz.

Centrum Projektów Polska Cyfrowa, jako Instytucja Pośrednicząca dla Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa, informuje, iż Komisja Oceny Projektów zakończyła ocenę merytoryczną projektów zgłoszonych w ramach NUTS 44 (bielski) i NUTS 45 (bytomski) w naborze nr POPC.03.02.00-IP.01-00-001/16 ogłoszonym dla Działania 3.2 „Innowacyjne rozwiązania na rzecz aktywizacji cyfrowej”.

pdf

pdf

Logo Unia Europejska

Projekt strony internetowej sfinansowany ze środków UE z Programu Polska Cyfrowa 2014-2020 (projekt POPC.04.02.00-00-0009/18)

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka). Dzięki nim możemy udoskonalać naszą stronę. Możesz zaakceptować pliki cookies. Masz również możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.