Prezentacje publiczne

W dniu 28 września 2018 r. o godz. 12.00, w Auli im.  prof. J. Sokołowskiego w Bibliotece Głównej Uniwersytetu Gdańskiego, adres: ul.  Wita Stwosza 53, 80-308 Gdańsk, odbędzie się publiczna prezentacja założeń projektu pn. „Zintegrowane wirtualne Herbarium Pomorza Herbarium Pomeranicum – digitalizacja i udostępnienie zbiorów herbariów jednostek akademickich Pomorza poprzez ich połączenie i udostępnienie cyfrowe” o dofinansowanie którego partnerstwo uczelni wyższych w składzie Akademia Pomorska w Słupsku, Uniwersytet Gdański, Uniwersytet Szczeciński będzie ubiegało się w ramach poddziałania 2.3.1 Cyfrowe udostępnienie informacji sektora publicznego ze źródeł administracyjnych i zasobów nauki (Typ II projektu: Cyfrowe udostępnienie zasobów nauki) Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020.

Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu proszone są o zgłoszenie przesyłane tutaj:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdc735mB9AciZrZNuA4Z9dnTiWrHdSMVsgeCtL3pBFd6MdxOw/viewform

lub pod adresem: http://florafungapomeranica.usz.edu.pl/ zakładka: Prezentacja w nieprzekraczalnym terminie do dnia 27 września 2018 r. (włącznie).

Udział w prezentacji jest nieodpłatny.

Osoby zakwalifikowane na listę uczestników otrzymają potwierdzenie udziału (o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń).

Jednocześnie informujemy, że przebieg spotkania zostanie utrwalony za pomocą urządzeń rejestrujących dźwięk lub dźwięk oraz obraz, w celu sporządzenia protokołu z prezentacji.

W dniu 19 września 2018 r. o godz. 10:00,
w siedzibie Instytutu Łączności – Państwowego Instytutu Badawczego  przy ul. Szachowej 1
w Warszawie
w Sali Ośrodka Szkolenia nr 754, odbędzie się publiczna prezentacja założeń projektu pn.
System Informacyjny o Instalacjach Wytwarzających Promieniowanie Elektromagnetyczne” (SI2PEM)

Projekt planowany jest do realizacji w ramach II osi POPC Działanie 2.1 „Wysoka dostępność
i jakość e-usług publicznych”.

Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu proszone są o przesłanie zgłoszenia
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17 września 2018 r. (włącznie) na adres
e-mail 
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  podając w treści swoje imię, nazwisko, nr telefonu oraz dane instytucji, którą reprezentują. W temacie wiadomości należy wpisać: SI2PEM – PREZENTACJA PROJEKTU. Osoby zakwalifikowane na listę uczestników otrzymają potwierdzenie udziału
(o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń). Udział w prezentacji jest nieodpłatny. 

Jednocześnie informujemy, że przebieg spotkania zostanie utrwalony za pomocą urządzeń rejestrujących dźwięk lub dźwięk oraz obraz, w celu sporządzenia protokołu z prezentacji, którego kopia będzie stanowić załącznik do wniosku o dofinansowanie.

Oś Priorytetowa II E-administracja i otwarty rząd

Działanie 2.2 „Cyfryzacja procesów back–office w administracji rządowej”

Termin i miejsce: 18 września 2018 r., w siedzibie Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego – Państwowy Zakład Higieny (NIZP-PZH), ul. Chocimska 24, 00-791 Warszawa – godz. 11:00.

Publiczna prezentacja założeń projektu zostanie poprowadzona przez Rafała Patoła. Podczas prezentacji zostaną zaprezentowane co najmniej następujące informacje nt. projektu:

  • okres i koszt realizacji projektu,
  • zdiagnozowane potrzeby odbiorców końcowych, które stanowią przyczynę realizacji projektu,
  • cele projektu wyrażone mierzalnymi wskaźnikami,
  • usługi wewnątrz administracyjne tworzone lub rozwijane w ramach projektu oraz inne produkty projektu,
  • procesy realizowane przez podmioty publiczne, które zostaną usprawnione w wyniku wdrożenia projektu,
  • działania związane z poprawą dostępu do informacji sektora publicznego,
  • informacje o komplementarności projektu z innymi zakończonymi lub realizowanymi projektami, w tym o planowanym wykorzystaniu istniejących zasobów i funkcjonujących w administracji publicznej rozwiązań,
  • harmonogram zamówień publicznych wraz z kwotą przewidzianą do przeznaczenia na poszczególne zamówienia lub informacja o wyłonionych już wykonawcach i kwotach, na które opiewają udzielone zamówienia.

Osoby chcące wziąć udział w publicznej prezentacji założeń projektu mogą zgłaszać swój udział do dnia 14 września 2018 r. do godziny 12.00. Zgłoszenia można przesyłać za pośrednictwem poczty e-mail na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Wszystkie zainteresowane osoby zachęcamy do wzięcia udziału w spotkaniu informacyjnym.

Prezentacja odbędzie się w dniu 10.09.2018 r. o godz.12.00 w Wytwórni Filmów Dokumentalnych i Fabularnych, ul. Chełmska 21, budynek 4, sala  B.

Termin zgłaszania zainteresowania udziałem w publicznej prezentacji mija 6 września 2018 r. Zgłoszeń należy dokonywać pocztą elektroniczną na adres:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

W treści maila prosimy o podanie imienia, nazwiska oraz danych kontaktowych wraz z nazwą reprezentowanej przez Państwa instytucji (jeżeli dotyczy).

Osoby zakwalifikowane do udziału w prezentacji otrzymają pocztą elektroniczną potwierdzenie. Udział w prezentacji jest nieodpłatny.

Przebieg prezentacji utrwalany jest za pomocą urządzeń rejestrujących dźwięk. Protokół z prezentacji publicznej zostanie umieszczony na stronie BIP Wytwórni Filmów Dokumentalnych i Fabularnych.

Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii informuje, że 11 września 2018 r. o godz. 13.00, w sali konferencyjnej AB w siedzibie ministerstwa (pl. Trzech Krzyży 3/5), odbędzie się publiczna prezentacja założeń projektu: „Konto przedsiębiorcy – usługi online dla firm w jednym miejscu”.

Projekt ubiega się o dofinansowanie w ramach II rundy X konkursu dla działania 2.1 Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych.

Celem projektu jest usprawnienie zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce poprzez Punkt Informacji dla Przedsiębiorcy wraz z Kontem firmy, na którym będą przechowywane i prezentowane dane potrzebne do realizacji usług, zarówno przez samych przedsiębiorców, jak i pełnomocników firm. Dzięki konsolidacji wielu serwisów nastąpi: uproszczenie architektury systemów, ujednolicenie technologii, stworzenie spójnych kanałów komunikacji, obniżenie kosztów realizacji i promocji e-usług.

Głównym wyzwaniem dla Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii jest zapewnienie dla przedsiębiorcy jednego miejsca załatwiania spraw online wraz z jego wielokanałową obsługą. Nadrzędnym zadaniem ministra jest podniesienie efektywności procesów administracyjnych z perspektywy firmy oraz uproszczenie procedur dla przedsiębiorców i ich pełnomocników poprzez wykorzystanie rozwiązań cyfrowych.

Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu proszone są o przesłanie zgłoszenia w terminie do 7 września 2018 r. na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., podając dane kontaktowe oraz dane instytucji, którą Państwo reprezentują.

Jednocześnie informujemy, że przebieg spotkania zostanie utrwalony i opisany w protokole po spotkaniu.

W dniu 6 września 2018 r. o godz. 11:00, w budynku Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego, przy al. Rzeczypospolitej 1 w Warszawie, odbędzie się publiczna prezentacja projektu pn. „Światowe Archiwum dziedzictwa Jana Pawła II i prymasa Wyszyńskiego”. Projekt planowany jest do realizacji w ramach działania 2.3.2 „Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa”

Osoby zainteresowane udziałem w prezentacji prosimy o przesyłanie zgłoszeń e-mailem w nieprzekraczalnym terminie do dnia 2 września 2018 roku na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. podając w treści swoje imię, nazwisko, nr telefonu oraz adres e-mailowy do kontaktu wraz z danymi instytucji, którą Państwo reprezentują. W tytule e-mail należy wpisać: „Archiwum – prezentacja publiczna”.

Osoby zakwalifikowane na listę uczestników otrzymają potwierdzenie udziału. Udział w prezentacji jest nieodpłatny. Ilość miejsc jest ograniczona. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

Przebieg prezentacji utrwalany będzie za pomocą urządzeń rejestrujących dźwięk lub obraz i dźwięk.

W dniu 7 września o godzinie 10 w sali warsztatowej (wejście od holu głównego) w siedzibie Zachęty – Narodowej Galerii Sztuki przy Placu Małachowskiego 3 w Warszawie odbędzie się publiczna prezentacja założeń projektu pod roboczą nazwą “Otwarta Zachęta. Digitalizacja i udostępnienie polskich zasobów sztuki współczesnej ze zbiorów Zachęty – Narodowej Galerii Sztuki oraz budowa narzędzi informatycznych, rozwój kompetencji kadr kultury, animacja i promocja służące wykorzystaniu i przetwarzaniu cyfrowych zasobów kultury w celach edukacyjnych, naukowych i twórczych” przygotowywanego w odpowiedzi na konkurs na dofinansowanie projektów w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa, Poddziałanie 2.3.2 „Cyfrowe udostępnienie zasobów kultury”.

Prosimy o zgłoszenie zainteresowania udziałem do dnia 5 września 2018 r. na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. W treści maila prosimy o podanie imienia, nazwiska oraz danych kontaktowych wraz z nazwą reprezentowanej przez Państwa instytucji (jeżeli dotyczy). Przebieg prezentacji utrwalony będzie za pomocą urządzeń rejestrujących dźwięk lub obraz i dźwięk.

Narodowy Instytut Dziedzictwa (NID) zaprasza na publiczną prezentację założeń projektu pn. Digitalizacja i udostępnienie cyfrowych dóbr kultury – zabytków oraz grobów i cmentarzy wojennych, przygotowywanego w odpowiedzi na konkurs w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014–2020, II Oś Priorytetowa „E-administracja i otwarty rząd”, Działanie 2.3 „Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa”, Poddziałanie 2.3.2 „Cyfrowe udostępnienie zasobów kultury”.

Prezentacja odbędzie się w dniu 7 września 2018 roku o godzinie 11.00 w Sali Konferencyjnej NID, p. 260, II p., ul. Kopernika 36/40, 00-924 Warszawa.

Zgłoszeń uczestnictwa w publicznej prezentacji należy dokonywać pocztą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

W treści maila zgłoszeniowego prosimy o podanie imienia, nazwiska oraz danych kontaktowych wraz z nazwą reprezentowanej przez Państwa instytucji (jeżeli dotyczy).

Przebieg prezentacji będzie utrwalany za pomocą urządzeń rejestrujących dźwięk.

Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych informuje, że w dniu 29 sierpnia 2018 r. o godz. 12.00, w sali konferencyjnej budynku Ilmet zlokalizowanego w Warszawie, przy Rondzie ONZ (Al. Jana Pawła II 15) odbędzie się publiczna prezentacja założeń projektu „Uniwersalna platforma do projektowania i realizacji programów wsparcia ON wraz ze zintegrowanym modułem analitycznym (System iPFRON+)”. Projekt ubiega się o dofinansowanie w konkursie dla Działania 2.1 Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych Programu Polska Cyfrowa.

Celem projektu iPFRON+ jest stworzenie zintegrowanego systemu informatycznego umożliwiającego obsługę wszystkich programów i zadań będących w gestii Departamentu ds. Programów PFRON w formie e-usług. Powodem podjęcia działań jest potrzeba zwiększenia dostępności cyfrowej pomocy oferowanej przez PFRON. Obecnie proces udzielania wsparcia prowadzony jest przy użyciu narzędzi informatycznych o różnym stopniu przydatności i zaawansowania, w tym z wykorzystaniem papierowego obiegu dokumentów. Strategicznym wyzwaniem dla Funduszu jest budowa zintegrowanego systemu informatycznego iPFRON+ zapewniającego automatyzację procesów udzielania pomocy, zwiększenie skuteczności istniejących procedur oraz wykorzystanie rozproszonych zasobów w postaci baz danych istniejących systemów informatycznych oraz informacji zgromadzonych w rejestrach publicznych.

Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu proszone są o przesłanie zgłoszenia w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23 sierpnia 2018 r. do godziny 12:00 na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,  podając imię, nazwisko, nr telefonu do kontaktu oraz dane instytucji, którą Państwo reprezentują.

Jednocześnie informujemy, że przebieg spotkania zostanie utrwalony za pomocą urządzeń rejestrujących dźwięk i obraz.

Szanowni Państwo,

28 sierpnia 2018 roku o godz. 10.00, w siedzibie Studia Filmowego  KADR przy ul. Puławskiej 61 w Warszawie, odbędzie się publiczna prezentacja założeń projektu pn. „Polish Films” przygotowywanego w odpowiedzi na konkurs w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014–2020, II Oś Priorytetowa „E-administracja i otwarty rząd”, Działanie 2.3 „Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa”, Poddziałanie 2.3.2 „Cyfrowe udostępnienie zasobów kultury”.

Termin zgłaszania uczestnictwa w publicznej prezentacji mija 20 sierpnia 2018 r. Zgłoszeń należy dokonywać pocztą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

W treści maila zgłoszeniowego prosimy o podanie imienia, nazwiska oraz danych kontaktowych wraz z nazwą reprezentowanej przez Państwa firmy lub instytucji (jeżeli dotyczy).

Uprzejmie informujemy, że w dniu 21 sierpnia 2018 r, w godz. 9:00 – 10:30, w siedzibie Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie przy ul. Spokojnej 4 w Lublinie w Sali Kolumnowej odbędzie się prezentacja publiczna założeń projektu ” Budowa platformy zwiększającej zakres i jakość świadczenia e-usług publicznych z uwzględnieniem dziedzin bezpieczeństwa publicznego, ochrony zdrowia oraz danych archiwalnych.”, który planowany jest do realizacji w ramach działania 2.1 Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych (10 nabór) w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa – (II oś priorytetowa).

Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu proszone są o przesłanie zgłoszenia w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17 sierpnia do godziny 15:00 na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  podając imię, nazwisko, nr telefonu do kontaktu oraz dane instytucji, którą Państwo reprezentują.

Jednocześnie informujemy, że przebieg spotkania zostanie utrwalony za pomocą urządzeń rejestrujących dźwięk i obraz.

Logo Unia Europejska

Projekt strony internetowej sfinansowany ze środków UE z Programu Polska Cyfrowa 2014-2020 (projekt POPC.04.02.00-00-0009/18)

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka). Dzięki nim możemy udoskonalać naszą stronę. Możesz zaakceptować pliki cookies. Masz również możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.