Prezentacja założeń projektu pn. „Zintegrowana Platforma Usług Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego”

Prezentacja założeń projektu pn. „Zintegrowana Platforma Usług Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego”

W dniu 17 listopada 2017 r. w godz. 09:00-11.00, w siedzibie Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego
przy ul. Płockiej 9/11 (w Sali konferencyjnej na II piętrze) odbędzie się publiczna prezentacja założeń projektu pn.
„Zintegrowana Platforma Usług Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego”.

Projekt planowany jest do realizacji w ramach II osi POPC Działanie 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych”.

Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu proszone są o przesłanie zgłoszenia w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15 listopada 2017 r. do godz. 16.00,
na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , podając imię, nazwisko, nr telefonu do kontaktu oraz dane instytucji, którą Państwo reprezentują.

Jednocześnie informuję, że przebieg spotkania zostanie utrwalony za pomocą urządzeń rejestrujących dźwięk.

Logo Unia Europejska

Projekt strony internetowej sfinansowany ze środków UE z Programu Polska Cyfrowa 2014-2020 (projekt POPC.04.02.00-00-0009/18)

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka). Dzięki nim możemy udoskonalać naszą stronę. Możesz zaakceptować pliki cookies. Masz również możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.