Prezentacja założeń projektu pn. „Zintegrowana Platforma Usług Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego”
W dniu 17 listopada 2017 r. w godz. 09:00-11.00, w siedzibie Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego
przy ul. Płockiej 9/11 (w Sali konferencyjnej na II piętrze) odbędzie się publiczna prezentacja założeń projektu pn.
„Zintegrowana Platforma Usług Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego”.
Projekt planowany jest do realizacji w ramach II osi POPC Działanie 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych”.
Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu proszone są o przesłanie zgłoszenia w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15 listopada 2017 r. do godz. 16.00,
na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , podając imię, nazwisko, nr telefonu do kontaktu oraz dane instytucji, którą Państwo reprezentują.
Jednocześnie informuję, że przebieg spotkania zostanie utrwalony za pomocą urządzeń rejestrujących dźwięk.