Prezentacje publiczne

Prezentacja publiczna założeń projektu pod tytułem: „openCARDIO - bank otwartych danych naukowych nt. diagnostyki i leczenia chorób układu krążenia” Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego

Prezentacja odbędzie się w dniu 8 października 2019 roku o godz. 10.00 w Centrum Biblioteczno-Informacyjnym WUM, ul. Żwirki i Wigury 63 w Warszawie (sala nr 128, I piętro).

Projekt będzie przedmiotem wniosku o dofinansowanie w ramach naboru do Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014 – 2020 (PO PC), II oś priorytetowa „E-administracja i otwarty rząd”, Działanie nr 2.3.1 „Cyfrowe udostępnienie informacji sektora publicznego ze źródeł administracyjnych i zasobów nauki (Typ II projektu: Cyfrowe udostępnienie zasobów nauki)” w ramach naboru nr POPC.02.03.01-IP.01-00-011/19.

Osoby zainteresowane udziałem w prezentacji proszone są o przesyłanie zgłoszeń drogą elektroniczną w nieprzekraczalnym terminie do dnia 4 października 2019 r. roku (piątek) na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
W treści zgłoszenia należy podać: imię, nazwisko, adres e-mail, telefon kontaktowy oraz nazwę reprezentowanej instytucji. W temacie wiadomości należy wpisać: „PREZENTACJA PROJEKTU INFORMATYCZNEGO”.

Udział w prezentacji jest nieodpłatny. Liczba miejsc jest ograniczona. Osoby zakwalifikowane na listę uczestników otrzymają potwierdzenie udziału na adres e-mail podany w zgłoszeniu. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
Informujemy, że przebieg prezentacji będzie utrwalany za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk.

Przesłane w zgłoszeniu dane przetwarzane są wyłącznie w celu przekazywania informacji
o organizowanej publicznej prezentacji założeń projektu „openCARDIO - bank otwartych danych naukowych nt. diagnostyki i leczenia chorób układu krążenia”. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, a osobie, która wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje prawo wglądu do swoich danych, ich poprawiania lub usunięcia.


Prosimy o zapoznanie się z treścią klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym: https://rodo.wum.edu.pl/sites/rodo.wum.edu.pl/files/klauzula_informacyjna_ogolna_do_korespondencji_elektronicznej.pdf

„Prezentacja publiczna założeń projektu „System powiadamiania o wprowadzeniu do obrotu żywności prozdrowotnej (SPOŻ)”

Główny Inspektorat Sanitarny zaprasza wszystkich zainteresowanych na publiczną prezentację założeń projektu „System powiadamiania o wprowadzeniu do obrotu żywności prozdrowotnej (SPOŻ)” przygotowywanego w odpowiedzi na konkurs na dofinansowanie projektów w ramach II Osi priorytetowej ” Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa – „E-administracja i otwarty rząd” Działania 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych”.

Prezentacja odbędzie się w dniu 8 października 2019 r. o godz. 10:00 w siedzibie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, ul. Targowa 65, 03-729 Warszawa.

Osoby zainteresowane udziałem w prezentacji prosimy o przesyłanie zgłoszeń drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w nieprzekraczalnym terminie do 1 października 2019 r., godz. 16.00.

W treści maila prosimy o podanie imienia, nazwiska oraz danych kontaktowych wraz z nazwą reprezentowanej przez Państwa instytucji (jeżeli dotyczy).

Osoby zakwalifikowane do udziału w prezentacji otrzymają potwierdzenie pocztą elektroniczną. Udział w prezentacji jest nieodpłatny. Ilość miejsc jest ograniczona (40 miejsc), a o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

Przebieg prezentacji utrwalany będzie za pomocą urządzeń rejestrujących dźwięk lub obraz i dźwięk. Protokół z prezentacji publicznej zostanie umieszczony na stronie BIP Głównego Inspektoratu Sanitarnego.

Przesłane w zgłoszeniu dane przetwarzane są wyłącznie w celu przekazywania informacji o organizowanej publicznej prezentacji założeń projektu „System powiadamiania o wprowadzeniu do obrotu żywności prozdrowotnej (SPOŻ)”. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, a osobie, która wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje prawo wglądu do swoich danych, ich poprawiania lub usunięcia. Prosimy o zapoznanie się z treścią klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych w Głównym Inspektoracie Sanitarnym http://gis.gov.pl/bip_list/inspektor-ochrony-danych/ogolna-klauzula-informacyjna/

 

Prezentacja publiczna założeń projektu pod tytułem: „Cyfrowe udostępnienie zasobów nauki Uniwersytetu Technologiczno-Humanistycznego im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu

7 października  2019 r. o godz. 11:00 w Sali Senatu Uniwersytetu Technologiczno-Humanistycznego im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu, przy ul. Malczewskiego 29 (budynek Rektoratu) odbędzie się  publiczna prezentacja założeń projektu „Cyfrowe udostępnienie zasobów nauki Uniwersytetu Technologiczno-Humanistycznego im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu”.

Projekt będzie przedmiotem wniosku o dofinansowanie w ramach naboru do Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014 – 2020 (PO PC), II oś priorytetowa „E-administracja i otwarty rząd”, Działanie nr 2.3.1 „Cyfrowe udostępnienie informacji sektora publicznego ze źródeł administracyjnych i zasobów nauki (Typ II projektu: Cyfrowe udostępnienie zasobów nauki)” w ramach naboru nr POPC.02.03.01-IP.01-00-011/19.

Osoby zainteresowane uczestnictwem w prezentacji proszone są o przesyłanie zgłoszeń (imię, nazwisko, instytucja, nr telefonu) w nieprzekraczalnym terminie do 3 października 2019 r. do godz. 15.00 na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Przebieg prezentacji utrwalany będzie za pomocą urządzeń rejestrujących dźwięk.

7 października 2019 r. o godzinie 12:00 w Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie przy ulicy Sobieskiego 9 (duża sala konferencyjnej IPiN w budynku A na pierwszym piętrze), odbędzie się publiczna prezentacja założeń projektu i spotkanie informacyjne dotyczące przedsięwzięcia pod nazwą: "AI Brain Diagnostics - wspomaganie i diagnostyka schorzeń mózgu na bazie repozytorium obrazowego Instytutu Psychiatrii i Neurologii w Warszawie".

Wnioskodawca ubiega się o dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego POPC, Działanie 2.3 „Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego”, Poddziałania 2.3.1 „Cyfrowe udostępnienie informacji sektora publicznego ze źródeł administracyjnych i zasobów nauki”, typ II projektu: Cyfrowe udostępnienie zasobów nauki.

Osoby zainteresowane udziałem w prezentacji proszone są o przesłanie zgłoszenia w terminie do dnia 04 października 2019 r. na adres email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. podając w treści swoje: imię, nazwisko, nr telefonu oraz adres e-mail do kontaktu.  Zapraszamy do zapoznania się z założeniami projektu i zadawania pytań.

Przebieg prezentacji utrwalany będzie za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk.

Liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

Budowa ogólnopolskiej platformy wysokiej jakości i dostępności e-usług publicznych w podmiotach leczniczych utworzonych i nadzorowanych przez MON – Etap I.

Departament Wojskowej Służby Zdrowia zaprasza na publiczną prezentację założeń projektu pn.: „Budowa ogólnopolskiej platformy wysokiej jakości i dostępności e-usług publicznych w podmiotach leczniczych utworzonych i nadzorowanych przez MON”.


Publiczna prezentacja projektu odbędzie się w dniu 10.10.2019 r. o godzinie 10:00 w sali konferencyjnej Departamentu Wojskowej Służby Zdrowia, ul. Królewska 1, 00-909 Warszawa, (pokój 19).


Projekt jest przygotowywany do konkursu w ramach Działania 2.1.
Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych, II osi priorytetowej E-administracja i otwarty rząd, Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020.


Osoby zainteresowane przybyciem na prezentację proszone są o przesłanie zgłoszeń drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., podając w treści swoje imię, nazwisko, nazwę i adres reprezentowanej instytucji, w nieprzekraczalnym terminie do godz. 13.00 dnia 03.10.2019 r.


Ponadto informujemy, że przebieg spotkania zostanie utrwalony za pomocą urządzeń rejestrujących dźwięk.

 

Z powodu ograniczonej liczby miejsc, decyduje kolejność zgłoszeń.

4 października 2019 roku o godzinie 10:00  w siedzibie PAN Biblioteki Kórnickiej w Pałacu Działyńskich w sali Czerwonej  przy ulicy Stary Rynek 79/79 w Poznaniu odbędzie się publiczna  prezentacja założeń projektu „Digitalizacja zasobów Polskiej Akademii Nauk – Biblioteki Kórnickiej”.

Wnioskodawca ubiega się o dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego „Polska  Cyfrowa” w II osi priorytetowej - „E-administracja i otwarty rząd”, Działanie 2.3 „Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego”, Poddziałania 2.3.1 „Cyfrowe udostępnienie informacji sektora publicznego ze źródeł administracyjnych i zasobów nauki”, typ II projektu: Cyfrowe udostępnienie zasobów nauki.

Osoby zainteresowane udziałem w prezentacji proszone są o przesłanie zgłoszenia w nieprzekraczalnym terminie do dnia 3 października na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. podając  w treści swoje: imię, nazwisko, nr telefonu oraz adres e-mail do kontaktu wraz z danymi instytucji, którą reprezentują (o ile dotyczy). W tytule wiadomości należy wpisać: „Prezentacja projektu Biblioteki Kórnickiej”. Osoby zakwalifikowane na listę uczestników otrzymają potwierdzenie udziału. Udział w prezentacji jest nieodpłatny.

Przebieg prezentacji utrwalany będzie za pomocą urządzeń rejestrujących dźwięk.

Liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

 

W związku z konkursem na dofinansowanie projektów w ramach działania 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych” II osi priorytetowej Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny informuje, że w dniu 3 października 2019 r., w godz. 9.00-11.00, w siedzibie Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego przy ul. Płockiej 9/11 (w sali konferencyjnej na II piętrze), odbędzie się publiczna prezentacja założeń projektu „Elektroniczny System Centralnej Oceny Ryzyka (eSCOR)”.

Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu proszone są o przesłanie zgłoszenia w nieprzekraczalnym terminie do dnia 1 października 2019 r. do godz. 16.00, na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. W temacie maila prosimy wpisać: „Udział w publicznej prezentacji projektu eSCOR w dniu 3 października 2019 r”. W treści maila prosimy podać imię, nazwisko, nr telefonu do kontaktu oraz dane instytucji, którą Państwo reprezentują.

Przesłane w zgłoszeniu dane przetwarzane są wyłącznie w celu przekazywania informacji o organizowanej publicznej prezentacji założeń projektu „Elektroniczny System Centralnej Oceny Ryzyka (eSCOR)” oraz zapewnienia dostępu do budynków i pomieszczeń Agencji w ramach udziału w publicznej prezentacji projektu. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, a osobie, która wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje prawo wglądu do swoich danych, ich poprawiania lub usunięcia. Prosimy o zapoznanie się z treścią klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych przez Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny dostępną tutaj:

Przebieg prezentacji utrwalany będzie za pomocą urządzeń rejestrujących dźwięk lub obraz i dźwięk.

Protokół z prezentacji publicznej zostanie umieszczony na stronie www.ufg.pl

Zapraszamy na prezentację projektu (działanie 2.1) „Usługi cyfrowe dla bezzałogowych statków powietrznych”. Projekt planowany jest do realizacji w ramach działania 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych” Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020.

Publiczna prezentacja odbędzie się w dniu 1 października 2019 r., w godzinach 08:30 – 09:30 w siedzibie Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej w Warszawie, przy ul. Wieżowa 8, sala A 114

(budynek OSA).

Osoby zainteresowane przybyciem na prezentację prosimy o przesyłanie zgłoszeń drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w nieprzekraczalnym terminie do 23 września 2019 r. godz. 16.00.

W temacie maila prosimy wpisać: „Udział w publicznej prezentacji projektu w dniu 1 października 2019 r.” W treści maila prosimy o podanie imienia, nazwiska oraz danych kontaktowych wraz z nazwą reprezentowanej przez Państwa instytucji (jeżeli dotyczy).

Przesłane w zgłoszeniu dane przetwarzane są wyłącznie w celu przekazywania informacji o organizowanej publicznej prezentacji założeń projektu „Usługi cyfrowe dla bezzałogowych

statków powietrznych” oraz zapewnienia dostępu do budynków i pomieszczeń Agencji w ramach udziału w publicznej prezentacji projektu. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, a osobie, która wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje prawo wglądu do swoich danych, ich poprawiania lub usunięcia. Prosimy o zapoznanie się z treścią klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych przez Polską Agencję Żeglugi Powietrznej https://www.pansa.pl/aap/RODO_2018.pdf

Przebieg prezentacji utrwalany będzie za pomocą urządzeń rejestrujących dźwięk lub obraz i dźwięk.

Protokół z prezentacji publicznej zostanie umieszczony na stronie BIP Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej.

Zapraszamy na publiczną prezentację projektu "Cyfrowe udostępnienie zasobów Muzeum Sztuki w Łodzi” (30.09).

Prezentacja potrwa od godz. 08:30 do godz. 09:30 w siedzibie Muzeum przy ul. Więckowskiego 36.

Wnioskodawca ubiega się o dofinansowanie w ramach działania 2.3 Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa, Poddziałanie 2.3.2 „Cyfrowe udostępnienie zasobów kultury”, II osi priorytetowej Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020.

Osoby zainteresowane przybyciem na prezentację prosimy o przesyłanie zgłoszeń drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w nieprzekraczalnym terminie do 20 września 2019 r. godz. 16.00. 
W treści maila prosimy o podanie imienia, nazwiska oraz danych kontaktowych wraz z nazwą reprezentowanej przez Państwa instytucji (jeżeli dotyczy).

Przebieg prezentacji utrwalany będzie za pomocą urządzeń rejestrujących dźwięk lub obraz i dźwięk.

Ministerstwo Sprawiedliwości zaprasza na publiczną prezentację założeń projektu „Centralizacja i wdrożenie platformy zarządzania usługami IT”, która odbędzie się 24 września 2019 r. o godz. 12.00 w Ministerstwie Sprawiedliwości, Warszawa, ul. Czerniakowska 100, sala konferencyjna nr 329.

Osoby zainteresowane udziałem w prezentacji prosimy o przesyłanie zgłoszeń na e‑mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do 17 września 2019 r.

W treści e-maila prosimy o podanie imienia, nazwiska oraz danych kontaktowych wraz z nazwą reprezentowanej przez siebie instytucji (jeżeli dotyczy).

Osoby zakwalifikowane do udziału w prezentacji otrzymają potwierdzenie pocztą elektroniczną. Udział w prezentacji jest nieodpłatny. Ilość miejsc jest ograniczona (40 miejsc), a o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

Przebieg prezentacji będzie utrwalany za pomocą urządzeń rejestrujących dźwięk.

Protokół z prezentacji publicznej zostanie umieszczony na stronie BIP Ministerstwa Sprawiedliwości.

Projekt został przygotowany w odpowiedzi na konkurs w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 II Oś priorytetowa E-administracja i otwarty rząd, Działanie 2.2 Cyfryzacja procesów back-office w administracji rządowej.

Platforma zarządzania usługami IT odpowiada na zidentyfikowane problemy w obszarze eksploatacji systemów IT i umożliwi zbudowanie i wdrożenie stabilnych procesów utrzymania usług informatycznych pozwalających na dokonanie transformacji cyfrowej administracji sądowej.

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie serdecznie zaprasza  wszystkich zainteresowanych na publiczną prezentację założeń projektu pn. „Wirtualny Informator Rzeczny (WIR)” przygotowywanego w odpowiedzi na konkurs dot. dofinansowania projektów w ramach Działania 2.1  „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych” Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.

Prezentacja odbędzie się w dniu 30 września 2019 r. o godz. 11.00 w siedzibie PGW WP ul. Grzybowska 80/82, Warszawa, w sali nr 702, VII piętro.

Osoby zainteresowane przybyciem na prezentację prosimy o przesyłanie zgłoszeń drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w nieprzekraczalnym terminie do dnia 25 września 2019 roku, do godziny 12.00 podając w treści swoje imię, nazwisko, numer telefonu oraz adres e-mail do kontaktu wraz z danymi instytucji, którą Państwo reprezentują (jeżeli dotyczy). Osoby zakwalifikowane na listę uczestników otrzymają potwierdzenie udziału. Udział w prezentacji jest nieodpłatny. Liczba miejsc jest ograniczona. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

Przebieg prezentacji utrwalany będzie za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk.

Logo Unia Europejska

Projekt strony internetowej sfinansowany ze środków UE z Programu Polska Cyfrowa 2014-2020 (projekt POPC.04.02.00-00-0009/18)

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka). Dzięki nim możemy udoskonalać naszą stronę. Możesz zaakceptować pliki cookies. Masz również możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.