Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii informuje, że 11 września 2018 r. o godz. 13.00, w sali konferencyjnej AB w siedzibie ministerstwa (pl. Trzech Krzyży 3/5), odbędzie się publiczna prezentacja założeń projektu: „Konto przedsiębiorcy – usługi online dla firm w jednym miejscu”.
Projekt ubiega się o dofinansowanie w ramach II rundy X konkursu dla działania 2.1 Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych.
Celem projektu jest usprawnienie zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce poprzez Punkt Informacji dla Przedsiębiorcy wraz z Kontem firmy, na którym będą przechowywane i prezentowane dane potrzebne do realizacji usług, zarówno przez samych przedsiębiorców, jak i pełnomocników firm. Dzięki konsolidacji wielu serwisów nastąpi: uproszczenie architektury systemów, ujednolicenie technologii, stworzenie spójnych kanałów komunikacji, obniżenie kosztów realizacji i promocji e-usług.
Głównym wyzwaniem dla Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii jest zapewnienie dla przedsiębiorcy jednego miejsca załatwiania spraw online wraz z jego wielokanałową obsługą. Nadrzędnym zadaniem ministra jest podniesienie efektywności procesów administracyjnych z perspektywy firmy oraz uproszczenie procedur dla przedsiębiorców i ich pełnomocników poprzez wykorzystanie rozwiązań cyfrowych.
Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu proszone są o przesłanie zgłoszenia w terminie do 7 września 2018 r. na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., podając dane kontaktowe oraz dane instytucji, którą Państwo reprezentują.
Jednocześnie informujemy, że przebieg spotkania zostanie utrwalony i opisany w protokole po spotkaniu.