- Szczegóły
Instytut Ekspertyz Sądowych im. Prof. dra Jana Sehna zaprasza wszystkich zainteresowanych na publiczną prezentację założeń projektu pn.:
„Zakup i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego do zarządzania działalnością opiniodawczą Instytutu Ekspertyz Sądowych im. Prof. dra Jana Sehna w Krakowie”.
Prezentacja założeń projektu odbędzie się w dniu 12 stycznia 2017 r. o godzinie 14:00 w siedzibie Instytutu Ekspertyz Sądowych im. Prof. dra Jana Sehna, ul. Westerplatte 9, 31-033 Kraków, w sali konferencyjnej.
Projekt jest przygotowywany do konkursu w ramach działania 2.2. Cyfryzacja procesów back-office w administracji rządowej Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014- 2020.
Osoby zainteresowane przybyciem na prezentację prosimy o przesyłanie zgłoszeń drogą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w terminie do dnia 9 stycznia 2017 roku włącznie. Prosimy o podanie w treści zgłoszenia imienia, nazwiska oraz nazwy i adresu reprezentowanej instytucji.
W celu sporządzenia protokołu, którego kopia stanowić będzie załącznik do wniosku o dofinansowanie, przebieg spotkania zostanie utrwalony za pomocą urządzeń rejestrujących dźwięk lub dźwięk oraz obraz.
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, uprzejmie prosimy o zgłaszanie jednego przedstawiciela Instytucji.
Jednocześnie pragniemy poinformować, że zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.) administratorem przekazanych danych osobowych będzie Instytut Ekspertyz Sądowych im. Prof. dra Jana Sehna. Dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu przeprowadzenia publicznej prezentacji założeń projektu i nie będą udostępniane innym odbiorcom. Administrator danych osobowych pragnie również poinformować Państwa o możliwości dostępu do swoich danych, dokonania ich poprawy oraz złożenia wniosku o zaprzestanie ich przetwarzania.
- Szczegóły
W dniu 10 stycznia 2017 r. o godz. 11:00, w sali 149 w siedzibie Głównego Urzędu Statystycznego, Al. Niepodległości 208, 00-925 Warszawa, odbędzie się publiczna prezentacja założeń projektu pn. „Przestrzenne dane statystyczne w systemie informacyjnym państwa”. Projekt jest przygotowywany do konkursu w ramach działania 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych” Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020.
Osoby zainteresowane udziałem w prezentacji prosimy o przesyłanie zgłoszeń drogą elektroniczną na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w terminie do dnia 9 stycznia 2017 roku do godz. 10:00, podając w treści: imię, nazwisko, nazwę i adres reprezentowanej instytucji.
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, prosimy o zgłaszanie jednego przedstawiciela instytucji.
Przebieg spotkania zostanie utrwalony za pomocą urządzeń rejestrujących dźwięk lub dźwięk oraz obraz.
- Szczegóły
W dniu 11 stycznia 2017 r. o godz. 11:00, w sali 001 w Budynku Ministerstwa Cyfryzacji, przy ul. Królewskiej 27 w Warszawie, odbędzie się publiczna prezentacja założeń projektu pn. „Budowa i wdrożenie Portalu RP”. Projekt jest przygotowywany do konkursu w ramach działania 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych” Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.
Osoby zainteresowane udziałem w prezentacji prosimy o przesyłanie zgłoszeń e-mailem w nieprzekraczalnym terminie do dnia 9 stycznia 2017 roku na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., podając w treści swoje imię, nazwisko, nr telefonu oraz adres e-mailowy do kontaktu wraz z danymi instytucji, którą Państwo reprezentują.
Osoby zakwalifikowane na listę uczestników otrzymają potwierdzenie udziału. Udział w prezentacji jest nieodpłatny. Ilość miejsc jest ograniczona (50 miejsc). O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
Przebieg prezentacji utrwalany będzie za pomocą urządzeń rejestrujących dźwięk lub obraz i dźwięk.
- Szczegóły
W dniu 13 stycznia 2017 r. o godz. 9:30, w sali 002 w budynku Ministerstwa Cyfryzacji, przy ul. Królewskiej 27 w Warszawie odbędzie się publiczna prezentacja założeń projektu pn. „Otwarte dane – dostęp, standard, edukacja”. Projekt jest przygotowywany do konkursu w ramach działania 2.3 „Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego” Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.
Osoby zainteresowane udziałem w prezentacji prosimy o przesyłanie zgłoszeń e-mailem w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10 stycznia 2017 roku na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., podając w treści swoje imię, nazwisko, nr telefonu oraz adres e-mailowy do kontaktu wraz z danymi instytucji, którą Państwo reprezentują. Osoby zakwalifikowane na listę uczestników otrzymają potwierdzenie udziału. Udział w prezentacji jest nieodpłatny. Ilość miejsc jest ograniczona (50 miejsc). O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
Przebieg prezentacji utrwalany będzie za pomocą urządzeń rejestrujących dźwięk lub obraz i dźwięk.
- Szczegóły
W dniu 5 stycznia 2017 r. o godz. 11:00, w sali 002 w Budynku Ministerstwa Cyfryzacji, przy ul. Królewskiej 27 w Warszawie odbędzie się publiczna prezentacja założeń projektu pn. „Platforma Integracji Usług i Danych”. Projekt jest przygotowywany do konkursu w ramach działania 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych” Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.
Osoby zainteresowane udziałem w prezentacji prosimy o przesyłanie zgłoszeń e-mailem w nieprzekraczalnym terminie do dnia 3 stycznia 2017 roku na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., podając w treści swoje imię, nazwisko, nr telefonu oraz adres e-mailowy do kontaktu wraz z danymi instytucji, którą Państwo reprezentują. Osoby zakwalifikowane na listę uczestników otrzymają potwierdzenie udziału.
Udział w prezentacji jest nieodpłatny. Ilość miejsc jest ograniczona (40 miejsc). O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
Przebieg prezentacji utrwalany będzie za pomocą urządzeń rejestrujących dźwięk lub obraz i dźwięk.
- Szczegóły
W dniu 10 stycznia 2017 r. o godz. 11:00, w sali 001 w Budynku Ministerstwa Cyfryzacji, przy ul. Królewskiej 27 w Warszawie odbędzie się publiczna prezentacja założeń projektu pn. „Rozwój Systemu Rejestrów Państwowych”. Projekt jest przygotowywany do konkursu w ramach działania 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych” Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.
Osoby zainteresowane udziałem w prezentacji prosimy o przesyłanie zgłoszeń e-mailem w nieprzekraczalnym terminie do dnia 6 stycznia 2016 roku na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (w treści proszę podać: imię, nazwisko, nr telefonu oraz adres e-mailowy do kontaktu wraz z danymi instytucji, którą Państwo reprezentują). Osoby zakwalifikowane na listę uczestników otrzymają potwierdzenie udziału.
Udział w prezentacji jest nieodpłatny. Ilość miejsc jest ograniczona (50 miejsc). O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
Przebieg prezentacji utrwalany będzie za pomocą urządzeń rejestrujących dźwięk lub obraz i dźwięk.
- Szczegóły
03 stycznia 2017 r. o godz. 12:00 w siedzibie CSIOZ, przy ul. Stanisława Dubois 5A w Warszawie, w sali 237, będzie miała miejsce publiczna prezentacja założeń projektu pn. „Wprowadzenie nowoczesnych e-usług w podmiotach leczniczych nadzorowanych przez Ministra Zdrowia”, który planowany jest do realizacji w ramach działania 2.1 Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020.
Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu proszone są o przesłanie zgłoszenia (imię, nazwisko, nr telefonu do kontaktu oraz dane instytucji, którą Państwo reprezentują) w nieprzekraczalnym terminie do 27.12.2016 na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Informujemy, że przebieg spotkania zostanie utrwalony za pomocą urządzeń rejestrujących dźwięk lub dźwięk oraz obraz, w celu sporządzenia protokołu, którego kopia oraz nagranie przebiegu prezentacji stanowić będą załączniki do wniosku o dofinansowanie.
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, uprzejmie prosimy o zgłoszenie jednego przedstawiciela Instytucji.
- Szczegóły
03 stycznia 2017 r. o godz. 10:00 w siedzibie CSIOZ, przy ul. Stanisława Dubois 5A w Warszawie, w sali 237, będzie miała miejsce publiczna prezentacja założeń projektu „Centralna Międzyresortowa Platforma e-Zdrowia”, który planowany jest do realizacji w ramach działania 2.1 Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020.
Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu proszone są o przesłanie zgłoszenia (imię, nazwisko, nr telefonu do kontaktu oraz dane instytucji, którą Państwo reprezentują) w nieprzekraczalnym terminie do 27.12.2016 na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Informujemy, że przebieg spotkania zostanie utrwalony za pomocą urządzeń rejestrujących dźwięk lub dźwięk oraz obraz, w celu sporządzenia protokołu, którego kopia oraz nagranie przebiegu prezentacji stanowić będą załączniki do wniosku o dofinansowanie.
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, uprzejmie prosimy o zgłoszenie jednego przedstawiciela Instytucji.
- Szczegóły
30 grudnia 2016 r. o godz. 12:00 w siedzibie CSIOZ przy ul. Stanisława Dubois 5A w Warszawie, w sali 237, będzie miała miejsce publiczna prezentacja założeń projektu „e-krew – informatyzacja publicznej służby krwi oraz rozwój nadzoru nad krwiolecznictwem”, który planowany jest do realizacji w ramach działania 2.1 Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020.
Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu proszone są o przesłanie zgłoszenia (imię, nazwisko, nr telefonu do kontaktu oraz dane instytucji, którą Państwo reprezentują) w nieprzekraczalnym terminie do 23.12.2016 na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Informujemy, że przebieg spotkania zostanie utrwalony za pomocą urządzeń rejestrujących dźwięk lub dźwięk oraz obraz, w celu sporządzenia protokołu, którego kopia oraz nagranie przebiegu prezentacji stanowić będą załączniki do wniosku o dofinansowanie.
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, uprzejmie proszę o zgłoszenie jednego przedstawiciela Instytucji.
- Szczegóły
W dniu 28 grudnia 2016 r. o godzinie 13:00 w Auli im. Ludwika Rajchmana w Narodowym Instytucie Zdrowia Publicznego – PZH przy ul. Chocimskiej 24 w Warszawie odbędzie się publiczna prezentacja założeń projektu pn. „Cyfrowe udostępnienie informacji publicznej na temat sytuacji zdrowotnej ludności oraz realizacji programów zdrowotnych dla potrzeb profilaktyki chorób i promocji zdrowia w Polsce”. Projekt jest przygotowywany do konkursu w ramach Działania 2.3. Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego; Poddziałania 2.3.1 Cyfrowe udostępnianie informacji sektora publicznego ze źródeł administracyjnych i zasobów nauki, w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014- 2020.
Osoby zainteresowane przybyciem na prezentację prosimy o przesyłanie zgłoszeń drogą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (podając w treści swoje imię, nazwisko, nazwę i adres reprezentowanej instytucji) w nieprzekraczalnym terminie do 21 grudnia 2016 r.
Przebieg prezentacji utrwalany będzie za pomocą urządzeń rejestrujących dźwięk lub obraz i dźwięk.
Link do BIP NIZP-PZH
- Szczegóły
29 grudnia 2016 r. o godz. 10:00 w sali nr 2 w siedzibie Urzędu Lotnictwa Cywilnego w Warszawie ul. Flisa 2 w Warszawie, będzie miała miejsce publiczna prezentacja założeń projektu pn.: „Doskonalenie i rozbudowa Zintegrowanego Systemu Informatycznego”, który planowany jest do realizacji w ramach Działania 2.2 Cyfryzacja zasobów back-office w administracji rządowej Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020.
Osoby zainteresowane udziałem w prezentacji prosimy o przesłanie zgłoszeń drogą elektroniczną na adres email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23 grudnia 2016 r.