Zakończenie naboru wniosków o wpis do wykazu kandydatów na ekspertów dokonujących oceny wniosków o dofinansowanie w zakresie pomocy publicznej, projektów partnerskich oraz zgodności projektu z Opisem Projektu Informatycznego przedstawionym i zaakceptowanym przez KRMC składanych w ramach działania 2.3 Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020.
Centrum Projektów Polska Cyfrowa informuje, że nabór kandydatów na ekspertów dokonujących oceny wniosków o dofinansowanie w zakresie pomocy publicznej, projektów partnerskich oraz zgodności projektu z Opisem Projektu Informatycznego przedstawionym i zaakceptowanym przez KRMC składanych w ramach działania 2.3 POPC zakończył się z dniem 27 kwietnia 2018 r.
Centrum Projektów Polska Cyfrowa
otwiera
NABÓR KANDYDATÓW NA EKSPERTÓW
do oceny wniosków o dofinansowanie projektów w ramach
Działania 2.3 „Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego” POPC
Zapraszamy kandydatów na ekspertów dokonujących oceny wniosków o dofinansowanie w zakresie pomocy publicznej, projektów partnerskich oraz zgodności projektu z Opisem Projektu Informatycznego przedstawionym i zaakceptowanym przez KRMC składanych w ramach działania 2.3 Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020
Aby zgłosić swoją kandydaturę do wykazu kandydatów na ekspertów należy wypełnić i złożyć wniosek o wpis do wykazu kandydatów na ekspertów.
Prosimy o składanie nie więcej niż jednego formularza.
Wnioski należy przesyłać na adres: Centrum Projektów Polska Cyfrowa, ul. Spokojna 13a, 01-044 Warszawa z dopiskiem: „Nabór ekspertów – 2.3 POPC” lub elektronicznie na skrzynkę podawczą ePUAP /2yki7sk30g/skrytka lub na maila Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Nabór kandydatów na ekspertów prowadzony jest w trybie ciągłym – wniosek wraz z wymaganymi dokumentami można składać od dnia publikacji ogłoszenia o naborze kandydatów na ekspertów do odwołania.
Osoby zainteresowane oceną projektów złożonych w konkursach dla Poddziałania 2.3.1 „Cyfrowe udostępnienie informacji sektora publicznego ze źródeł administracyjnych i zasobów nauki” (typ I projektu: cyfrowe udostępnienie ISP ze źródeł administracyjnych), (typ II projektu: cyfrowe udostępnienie zasobów nauki) oraz dla Poddziałania 2.3.2 „Cyfrowe udostępnienie zasobów kultury” POPC zakończonych 31 maja 2017 r. proszone są o zgłaszanie swoich kandydatur do dnia 16 czerwca 2017 r.
Szczegółowe informacje dotyczące wymagań znajdują się na stronie internetowej CPPC w zakładce „EKSPERCI”.
Uwaga! Dopuszcza się możliwość przeprowadzenia rozmowy z wybranymi kandydatami na ekspertów zewnętrznych.
W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt na e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.