Zakończenie oceny wniosków o dofinansowanie w VII konkursie dla działania 2.1 POPC

 

Centrum Projektów Polska Cyfrowa, jako Instytucja Pośrednicząca dla Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa, zakończyła ocenę wniosków o dofinansowanie złożonych w ramach konkursu nr POPC.02.01.00-IP.01-00-007/17 ogłoszonego dla Działania 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych” w ramach II osi priorytetowej.

Projekty wybrane do dofinansowania:

  • Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych „Archiwum Dokumentów Elektronicznych”;
  • Urząd Morski w Szczecinie „Wdrożenie innowacyjnych e-usług o wysokim poziomie dojrzałości w zakresie rejestracji jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m.”;
  • Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny „Zintegrowana Platforma Usług Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego”;
  • Główny Urząd Miar „System Wsparcia Informatycznego Usług Terenowej Administracji Miar”;
  • Główny Inspektorat Transportu Drogowego „Utworzenie Krajowego Rejestru Elektronicznego Przedsiębiorców Transportu Drogowego”;
  • Główny Urząd Statystyczny „Przestrzenne dane statystyczne w systemie informacyjnym Państwa”;
  • Narodowe Archiwum Cyfrowe „Modernizacja zintegrowanego systemu informacji archiwalnej ZOSIA”.

Łączna wartość przyznanego dofinansowania wyniosła: 105 103 771,37 

xlsx

xls

Logo Unia Europejska

Projekt strony internetowej sfinansowany ze środków UE z Programu Polska Cyfrowa 2014-2020 (projekt POPC.04.02.00-00-0009/18)

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka). Dzięki nim możemy udoskonalać naszą stronę. Możesz zaakceptować pliki cookies. Masz również możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.