Centrum Projektów Polska Cyfrowa, jako Instytucja Pośrednicząca dla Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa, zakończyła ocenę wniosków o dofinansowanie złożonych w ramach konkursu nr POPC.02.01.00-IP.01-00-007/17 ogłoszonego dla Działania 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych” w ramach II osi priorytetowej.
Projekty wybrane do dofinansowania:
- Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych „Archiwum Dokumentów Elektronicznych”;
- Urząd Morski w Szczecinie „Wdrożenie innowacyjnych e-usług o wysokim poziomie dojrzałości w zakresie rejestracji jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m.”;
- Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny „Zintegrowana Platforma Usług Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego”;
- Główny Urząd Miar „System Wsparcia Informatycznego Usług Terenowej Administracji Miar”;
- Główny Inspektorat Transportu Drogowego „Utworzenie Krajowego Rejestru Elektronicznego Przedsiębiorców Transportu Drogowego”;
- Główny Urząd Statystyczny „Przestrzenne dane statystyczne w systemie informacyjnym Państwa”;
- Narodowe Archiwum Cyfrowe „Modernizacja zintegrowanego systemu informacji archiwalnej ZOSIA”.
Łączna wartość przyznanego dofinansowania wyniosła: 105 103 771,37 zł