- Szczegóły
Zapraszamy na publiczną prezentację założeń projektu pod tytułem „Budowa infrastruktury informacji przestrzennej
w administracji morskiej”. Prezentacja odbędzie się w dniu 18 marca 2016 roku o godzinie 11:00 w sali A na 8 piętrze budynku B w Ministerstwie Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej, ul. Chałubińskiego 4/6 w Warszawie.
W trakcie publicznej prezentacji zostaną przedstawione założenia projektu „Budowa infrastruktury informacji przestrzennej w administracji morskiej”, który będzie przedmiotem wniosku o dofinansowanie w ramach naboru otwartego do Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014 – 2020 (PO PC), II oś priorytetowa „E-administracja
i otwarty rząd”, działanie 2.1: Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych”, Typ II: Tworzenie lub rozwój usług wewnątrzadministracyjnych (A2A) niezbędnych dla funkcjonowania e-usług publicznych (A2B, A2C).
- Ze strony organizatora udział w prezentacji wezmą przedstawiciele:
- – Urzędu Morskiego w Słupsku Lidera Projektu,
- – Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej Partnera Projektu,
- – Urzędu Morskiego w Gdyni Partnera Projektu,
- – Urzędu Morskiego w Szczecinie Partnera Projektu,
- OPEGIEKA Sp. z o.o. z Elbląga – Partnera Administracji Morskiej w realizacji Projektu.
Podmioty zainteresowane uczestnictwem w niniejszej prezentacji prosimy o zgłoszenie chęci udziału w terminie do 11 marca, Pani Agnieszce Jędrzejewskiej z Departamentu Gospodarki Morskiej w Ministerstwie Gospodarki Morskiej
i Żeglugi Śródlądowej. Prosimy o zgłaszanie uczestnictwa w prezentacji na adres e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (podając w treści swoje imię, nazwisko, nr telefonu oraz adres e-mail do kontaktu wraz z danymi instytucji którą Państwo reprezentują (jeżeli dotyczy)). Osoby zakwalifikowane na listę uczestników otrzymają potwierdzenie udziału. Udział w prezentacji jest nieodpłatny. Ilość miejsc jest ograniczona.
O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń. Przebieg prezentacji, zgodnie z instrukcją stosowania kryterium formalnego Publiczna prezentacja założeń projektu, utrwalany będzie za pomocą urządzeń rejestrujących dźwięk lub dźwięk i obraz.
- Szczegóły
Zapraszamy wszystkich zainteresowanych na prezentację założeń projektu pn. „Budowa i rozwój Centralnego Systemu Danych o Zabytkach”. Spotkanie odbędzie się 23 marca 2016 r. o godzinie 11:30 w Sali im. Józefa Wiadernego, na II piętrze budynku przy ul. Kopernika 36/40 w Warszawie.
Projekt jest przygotowywany w odpowiedzi na konkurs na dofinansowanie w ramach Działania 2.1 Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych Programu Polska Cyfrowa. Jego celem jest zapewnienie narzędzia informatycznego stanowiącego dziedzinową bazę danych dla administracji publicznej w zakresie informacji gromadzonych w rejestrach publicznych obejmujących rejestr oraz krajową ewidencję zabytków. W ramach projektu planowane jest wdrożenie rozwiązania umożliwiające wymianę informacji pomiędzy organami ochrony zabytków. Projektowany system umożliwi także wszystkim zainteresowanym podmiotom, w tym organom administracji rządowej i jednostkom samorządu terytorialnego dostęp do aktualnej informacji o zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków i objętych krajową ewidencją zabytków.
Osoby zainteresowane przybyciem na prezentację, prosimy o zgłoszenie uczestnictwa za pośrednictwem poczty elektronicznej [adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.] w nieprzekraczalnym terminie do 21 marca 2016 r . W treści wiadomości proszę podać swoje imię, nazwisko, nr telefonu oraz adres e-mail do kontaktu, wraz z danymi reprezentowanej instytucji (jeżeli dotyczy). Osoby zakwalifikowane na listę uczestników otrzymają potwierdzenie udziału.
Uprzejmie informujemy, że przebieg prezentacji utrwalany będzie za pomocą urządzeń rejestrujących dźwięk lub dźwięk i obraz. Liczba uczestników – ograniczona (decyduje kolejność zgłoszeń).”
- Szczegóły
Urząd Transportu Kolejowego ma przyjemność zaprosić wszystkich zainteresowanych na publiczną prezentację założeń projektu: „OPIK – Ogólnopolska Platforma Informacji Kolejowej”, mającego na celu uruchomienie ogólnopolskiej teleinformatycznej platformy gromadzenia, wymiany, przetwarzania i publikacji aktualnych informacji służących podmiotom rynku kolejowego, pasażerom oraz administracji publicznej. Projekt zakłada utworzenie szeregu usług elektronicznych typu A2B i A2C obsługiwanych za pomocą aplikacji kompatybilnych z urządzeniami mobilnymi typu tablet i smartfon oraz komputerami typu PC. Urząd Transportu Kolejowego poprzez utworzenie i rozwój e-usług chce wpływać na podniesienie jakości, przyspieszenie przekazywania i udostępniania informacji kolejowej niezbędnej do sprawnego i bezpiecznego funkcjonowania rynku przewozów pasażerskich i towarowych w Polsce.
e-UTK – aplikacja analityczna umożliwiająca zbieranie i agregowanie danych wprowadzanych przez podmioty rynku kolejowego m. in. w zakresie sprawozdawczości statystycznej, rejestru zdarzeń kolejowych i rejestru parametrów ryzyka. Prezentacja odbędzie się w dniu 22 marca 2016 roku w godzinach 12:00 – 13:00 w sali Lux-Torpeda, piętro 12, w siedzibie Urzędu Transportu Kolejowego, Aleje Jerozolimskie 134, 02-305 Warszawa.
Osoby zainteresowane przybyciem na prezentację proszone są o przesyłanie zgłoszeń w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17 marca 2016 r. do godziny 13.00, na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. podając w treści swoje imię, nazwisko, nr telefonu oraz adres e-mail do kontaktu wraz z danymi instytucji, którą Państwo reprezentują. Lista uczestników jest ograniczona, o możliwości udziału będzie decydować kolejność zgłoszeń. Osoby zakwalifikowane na listę uczestników otrzymają potwierdzenie udziału. Uprzejmie informujemy, że przebieg prezentacji utrwalany będzie za pomocą urządzeń rejestrujących dźwięk lub dźwięk i obraz.
- Szczegóły
Biblioteka Narodowa zaprasza wszystkich zainteresowanych na publiczną prezentację założeń projektu „e-Usługa OMNIS” przygotowywanego w związku z konkursem na dofinansowanie projektów w ramach Działania 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych” Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa (nr naboru: POPC.02.01.00-IP.01-00-002/15).
Prezentacja odbędzie się 23 marca 2016 roku o godzinie 10:00 w sali nr 3000 w budynku B, al. Niepodległości 213 w Warszawie.
Osoby zainteresowane uczestnictwem w prezentacji prosimy o przesyłanie zgłoszeń (imię, nazwisko, nr telefonu do kontaktu oraz dane instytucji) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 21 marca 2016 roku na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..*
Uprzejmie informujemy, że przebieg prezentacji utrwalany będzie za pomocą urządzeń rejestrujących dźwięk.
* Wypełnienie formularza zgłoszeniowego oznacza wyrażenie zgody na przetwarzanie podanych danych osobowych, zgodnie z treścią ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.). Administratorem danych jest Biblioteka Narodowa z siedzibą w Warszawie w al. Niepodległości 213. Przesłane w zgłoszeniu dane przetwarzane są wyłącznie w celu przekazywania informacji o organizowanej publicznej prezentacji założeń projektu „e-Usługa OMNIS” i nie będą udostępniane innym podmiotom. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, a osobie, która wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje prawo wglądu do swoich danych, ich poprawiania lub usunięcia.
- Szczegóły
Zapraszamy na publiczną prezentację założeń projektu pod roboczym tytułem „Zintegrowana platforma usług elektronicznych Rzecznika Praw Pacjenta”, która odbędzie się w dniu 22 marca 2016 roku o godzinie 10:00 w sali konferencyjnej, w Biurze Rzecznika Praw Pacjenta przy ulicy Młynarskiej 46, 01-171 Warszawa.
W trakcie publicznej prezentacji zostaną przedstawione założenia ww. projektu oraz wniosku o dofinansowanie planowanego do złożenia w ramach II konkursu w działaniu 2.1 – Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych w Programie Operacyjnym Polska Cyfrowa.
Osoby zainteresowane przybyciem na prezentację prosimy o przesyłanie zgłoszeń drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w nieprzekraczalnym terminie do dnia 16 marca 2016 roku, podając w treści swoje imię, nazwisko, nr telefonu oraz adres e-mail do kontaktu, wraz z danymi reprezentowanej instytucji (jeżeli dotyczy). Osoby zakwalifikowane na listę uczestników otrzymają potwierdzenie udziału. Udział w prezentacji jest nieodpłatny (prezentacja będzie rejestrowana). Ilość dostępnych miejsc jest ograniczona. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
- Szczegóły
Uprzejmie informujemy, że w dniu 21 marca 2016 r. o godz. 12:00, w siedzibie Polskiego Centrum Akredytacji, przy ul. Szczotkarskiej 42, 01-382 Warszawa, będzie miała miejsce publiczna prezentacja założeń projektu:
„e-Akredytacja – platforma obsługi i zarządzania e-usługami w ramach procesów akredytacji i nadzoru w obszarze systemu oceny zgodności”, przygotowywana w odpowiedzi na konkurs na dofinansowanie projektów w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa, II oś priorytetowa E-administracja i otwarty rząd Działanie: 2.1 Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych.
Osoby zainteresowane uczestnictwem w prezentacji proszone są o przesyłanie zgłoszeń w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17 marca 2016 roku do godziny 12:00 na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. podając imię, nazwisko, nr telefonu do kontaktu oraz dane instytucji / firmy, którą Państwo reprezentują.
Osoby zakwalifikowane na listę uczestników otrzymają do dnia 17 marca 2016 roku do godziny 16:00 potwierdzenie udziału. Udział w prezentacji jest nieodpłatny. Liczba miejsc jest ograniczona (20 osób). Decyduje kolejność zgłoszeń z zastrzeżeniem, że w przypadku przekroczenia maksymalnej liczby osób, zostanie wprowadzone dodatkowe ograniczenie zaproszenia maksymalnie 1 osoby z jednej instytucji / firmy.
Jednocześnie informujemy, że przebieg spotkania zostanie zaprotokołowany oraz utrwalony za pomocą urządzeń rejestrujących dźwięk.
- Szczegóły
W związku z trwającym konkursem na dofinansowanie projektów w ramach działania 2.1 Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych, II osi priorytetowej Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, uprzejmie informuję, że w dniu 2016-03-22, o godz. 11.00, w siedzibie Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia, przy ul. Stanisława Dubois 5A, w Warszawie, w sali 237, odbędzie się publiczna prezentacja założeń projektu „e-krew – informatyzacja publicznej służby krwi oraz rozwój nadzoru nad krwiolecznictwem”.
Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu proszone są o przesłanie zgłoszenia (imię, nazwisko, nr telefonu do kontaktu oraz dane instytucji, którą Państwo reprezentują) w nieprzekraczalnym terminie do 2016-03-18, do godz. 15.00, na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Ponadto, uprzejmie informuję, że przebieg spotkania zostanie utrwalony za pomocą urządzeń rejestrujących dźwięk lub dźwięk oraz obraz, w celu sporządzenia protokołu, którego kopia stanowić będzie załącznik do wniosku o dofinansowanie. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, uprzejmie proszę o zgłoszenie jednego przedstawiciela Instytucji.”
- Szczegóły
Departament Wojskowej Służby Zdrowia zaprasza wszystkie zainteresowane osoby na publiczną prezentację założeń projektu pn.: „Budowa ogólnopolskiej platformy wysokiej jakości i dostępności e-usług publicznych w podmiotach leczniczych utworzonych i nadzorowanych przez MON – Etap I.”
Publiczna prezentacja projektu odbędzie się w dniu 16.03.2016 r. o godzinie 10:00 w sali konferencyjnej Departamentu Wojskowej Służby Zdrowia, ul. Królewska 1, 00-909 Warszawa, (pokój 334, III piętro)
Projekt jest przygotowywany do konkursu w ramach Działania 2.1. Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych, II osi priorytetowej E-administracja i otwarty rząd, Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020.
Osoby zainteresowane przybyciem na prezentację prosimy o przesyłanie zgłoszeń drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , podając w treści swoje imię, nazwisko, nazwę i adres reprezentowanej instytucji, w nieprzekraczalnym terminie do godz. 13.00 dnia 14.03.2016 r.
Ponadto informujemy, że przebieg spotkania zostanie utrwalony za pomocą urządzeń rejestrujących dźwięk lub dźwięk oraz obraz, w celu sporządzenia protokołu, którego kopia stanowić będzie załącznik do wniosku o dofinansowanie.
Z powodu ograniczonej liczby miejsc, decyduje kolejność zgłoszeń uczestników.
Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.) informujemy, iż administratorem danych osobowych osób, które wysłały zgłoszenie, jest Departament Wojskowej Służby Zdrowia, ul. Królewska 1, 00-909 Warszawa. Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia publicznej prezentacji założeń projektu pn: Budowa ogólnopolskiej platformy wysokiej jakości i dostępności e-usług publicznych w podmiotach leczniczych utworzonych i nadzorowanych przez MON – Etap I” i nie będą udostępniane innym odbiorcom.
- Szczegóły
Zapraszamy wszystkich zainteresowanych na prezentację założeń projektu pn. „Platforma pośrednicząca elektronicznego fakturowania dla sfery finansów publicznych”. Spotkanie odbędzie się 16 marca 2016 r.
o godzinie 13:00 w salach ABC, na parterze budynku Ministerstwa Rozwoju przy pl. Trzech Krzyży 3/5
w Warszawie.
Projekt jest przygotowywany w odpowiedzi na konkurs na dofinansowanie w ramach Działania 2.1 Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych Programu Polska Cyfrowa. Jego celem jest zapewnienie organizacyjno-technicznej implementacji Dyrektywy 2014/55/UE w sprawie elektronicznego fakturowania w zamówieniach publicznych. Wdrożone zostanie rozwiązanie polegające na scentralizowanym odbiorze od wykonawców i przekazywaniu do zamawiających ustrukturyzowanych faktur elektronicznych, zgodnych z normą europejską oraz listą syntaktyk, opracowywanym przez Komitet Projektowy 434 europejskiej organizacji normalizacyjnej CEN.
Osoby zainteresowane przybyciem na prezentację, prosimy o zgłoszenie uczestnictwa za pośrednictwem formularza [link: https://www.mr.gov.pl/efaktura] w nieprzekraczalnym terminie do 14 marca 2016 r.
Założenia do projektu pn. „Platforma pośrednicząca fakturowania elektronicznego dla sfery finansów publicznych” zostały opracowane przez Departament Gospodarki Elektronicznej w Ministerstwie Rozwoju.
Uprzejmie informujemy, że przebieg prezentacji utrwalany będzie za pomocą urządzeń rejestrujących dźwięk lub dźwięk i obraz. Liczba uczestników – ograniczona (decyduje kolejność zgłoszeń).
- Szczegóły
W związku z planowanym przez Ministerstwo Sprawiedliwości przystąpieniem do konkursu na dofinansowanie projektów w ramach Działania 2.1 Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych – Program Operacyjny Polska Cyfrowa – będzie miała miejsce publiczna prezentacja założeń projektu „ Wdrożenie systemu elektronicznej rejestracji rozpraw sądowych (sprawy karne)”, która odbędzie się 21 marca 2016 r. o godz. 12:00 w sali 329 budynku Ministerstwa Sprawiedliwości w Warszawie przy ul. Czerniakowskiej 100.
Ministerstwo Sprawiedliwości zaprasza do udziału w prezentacji wszystkich zainteresowanych tematyką e-usług w resorcie sprawiedliwości. Osoby zainteresowane przybyciem na prezentację prosimy o przesyłanie zgłoszeń w nieprzekraczalnym terminie do 14 marca 2015 roku na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., podając w treści swoje imię, nazwisko, nr telefonu oraz adres e-mailowy do kontaktu wraz z danymi instytucji którą Państwo reprezentują (jeżeli dotyczy). Osoby zakwalifikowane na listę uczestników otrzymają potwierdzenie udziału. Udział w konferencji jest nieodpłatny. Ilość miejsc jest ograniczona. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
- Szczegóły
W związku z konkursem na dofinansowanie projektów w ramach działania 2.1 Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych, II osi priorytetowej Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, uprzejmie informuję, że w dniu 10 marca 2016 r., w godz. 9.00-11.00, w siedzibie Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego przy ul. Płockiej 9/11 (w sali konferencyjnej na II piętrze), odbędzie się publiczna prezentacja założeń projektu „Zintegrowana Platforma Identyfikacji i Weryfikacji Zjawisk Przestępczości Ubezpieczeniowej”.
Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu proszone są o przesłanie zgłoszenia w nieprzekraczalnym terminie do dnia 7 marca 2015 r. do godz. 16.00, na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., podając imię, nazwisko, nr telefonu do kontaktu oraz dane instytucji, którą Państwo reprezentują. Jednocześnie informuję, że przebieg spotkania zostanie utrwalony za pomocą urządzeń rejestrujących dźwięk.