Prezentacje publiczne

Zapraszamy na publiczną prezentację założeń projektu pod tytułem „Budowa infrastruktury informacji przestrzennej
w administracji morskiej”. Prezentacja odbędzie się w dniu 18 marca 2016 roku o godzinie 11:00 w sali A na 8 piętrze budynku B w Ministerstwie Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej, ul. Chałubińskiego 4/6 w Warszawie.
W trakcie publicznej prezentacji zostaną przedstawione założenia projektu „Budowa infrastruktury informacji przestrzennej w administracji morskiej”, który będzie przedmiotem wniosku o dofinansowanie w ramach naboru otwartego do Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014 – 2020 (PO PC), II oś priorytetowa „E-administracja
i otwarty rząd”, działanie 2.1: „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych”, Typ II: Tworzenie lub rozwój usług wewnątrzadministracyjnych (A2A) niezbędnych dla funkcjonowania e-usług publicznych (A2B, A2C).

  • Ze strony organizatora udział w prezentacji wezmą przedstawiciele:
  • – Urzędu Morskiego w Słupsku – Lidera Projektu,
  • – Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej – Partnera Projektu,
  • – Urzędu Morskiego w Gdyni – Partnera Projektu,
  • – Urzędu Morskiego w Szczecinie – Partnera Projektu,
  • OPEGIEKA Sp. z o.o. z Elbląga – Partnera Administracji Morskiej w realizacji Projektu.

Podmioty zainteresowane uczestnictwem w niniejszej prezentacji prosimy o zgłoszenie chęci udziału w terminie do 11 marca, Pani Agnieszce Jędrzejewskiej z Departamentu Gospodarki Morskiej w Ministerstwie Gospodarki Morskiej
i Żeglugi Śródlądowej. Prosimy o zgłaszanie uczestnictwa w prezentacji na adres e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (podając w treści swoje imię, nazwisko, nr telefonu oraz adres e-mail do kontaktu wraz z danymi instytucji którą Państwo reprezentują (jeżeli dotyczy)). Osoby zakwalifikowane na listę uczestników otrzymają potwierdzenie udziału. Udział w prezentacji jest nieodpłatny. Ilość miejsc jest ograniczona.
O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń. Przebieg prezentacji, zgodnie z instrukcją stosowania kryterium formalnego „Publiczna prezentacja założeń projektu”, utrwalany będzie za pomocą urządzeń rejestrujących dźwięk lub dźwięk i obraz.

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych na prezentację założeń projektu pn. „Budowa i rozwój Centralnego Systemu Danych o Zabytkach”. Spotkanie odbędzie się 23 marca 2016 r. o godzinie 11:30 w Sali im. Józefa Wiadernego, na II piętrze budynku przy ul. Kopernika 36/40 w Warszawie.

Projekt jest przygotowywany w odpowiedzi na konkurs na dofinansowanie w ramach Działania 2.1 Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych Programu Polska Cyfrowa. Jego celem jest zapewnienie narzędzia informatycznego stanowiącego dziedzinową bazę danych dla administracji publicznej w zakresie informacji gromadzonych w rejestrach publicznych obejmujących rejestr oraz krajową ewidencję zabytków. W ramach projektu planowane jest wdrożenie rozwiązania umożliwiające wymianę informacji pomiędzy organami ochrony zabytków. Projektowany system umożliwi także wszystkim zainteresowanym podmiotom, w tym organom administracji rządowej i jednostkom samorządu terytorialnego dostęp do aktualnej informacji o zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków i objętych krajową ewidencją zabytków.

Osoby zainteresowane przybyciem na prezentację, prosimy o zgłoszenie uczestnictwa za pośrednictwem poczty elektronicznej [adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.] w nieprzekraczalnym terminie do 21 marca 2016 r . W treści wiadomości proszę podać swoje imię, nazwisko, nr telefonu oraz adres e-mail do kontaktu, wraz z danymi reprezentowanej instytucji (jeżeli dotyczy). Osoby zakwalifikowane na listę uczestników otrzymają potwierdzenie udziału.

Uprzejmie informujemy, że przebieg prezentacji utrwalany będzie za pomocą urządzeń rejestrujących dźwięk lub dźwięk i obraz. Liczba uczestników – ograniczona (decyduje kolejność zgłoszeń).”

Urząd Transportu Kolejowego ma przyjemność zaprosić wszystkich zainteresowanych na publiczną prezentację założeń projektu: „OPIK – Ogólnopolska Platforma Informacji Kolejowej”, mającego na celu uruchomienie ogólnopolskiej teleinformatycznej platformy gromadzenia, wymiany, przetwarzania i publikacji aktualnych informacji służących podmiotom rynku kolejowego, pasażerom oraz administracji publicznej. Projekt zakłada utworzenie szeregu usług elektronicznych typu A2B i A2C obsługiwanych za pomocą aplikacji kompatybilnych z urządzeniami mobilnymi typu tablet i smartfon oraz komputerami typu PC. Urząd Transportu Kolejowego poprzez utworzenie i rozwój e-usług chce wpływać na podniesienie jakości, przyspieszenie przekazywania i udostępniania informacji kolejowej niezbędnej do sprawnego i bezpiecznego funkcjonowania rynku przewozów pasażerskich i towarowych w Polsce.

e-UTK – aplikacja analityczna umożliwiająca zbieranie i agregowanie danych wprowadzanych przez podmioty rynku kolejowego m. in. w zakresie sprawozdawczości statystycznej, rejestru zdarzeń kolejowych i rejestru parametrów ryzyka. Prezentacja odbędzie się w dniu 22 marca 2016 roku w godzinach 12:00 – 13:00 w sali Lux-Torpeda, piętro 12, w siedzibie Urzędu Transportu Kolejowego, Aleje Jerozolimskie 134, 02-305 Warszawa.

Osoby zainteresowane przybyciem na prezentację proszone są o przesyłanie zgłoszeń w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17 marca 2016 r. do godziny 13.00, na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. podając w treści swoje imię, nazwisko, nr telefonu oraz adres e-mail do kontaktu wraz z danymi instytucji, którą Państwo reprezentują. Lista uczestników jest ograniczona, o możliwości udziału będzie decydować kolejność zgłoszeń. Osoby zakwalifikowane na listę uczestników otrzymają potwierdzenie udziału. Uprzejmie informujemy, że przebieg prezentacji utrwalany będzie za pomocą urządzeń rejestrujących dźwięk lub dźwięk i obraz.

Biblioteka Narodowa zaprasza wszystkich zainteresowanych na publiczną prezentację założeń projektu „e-Usługa OMNIS” przygotowywanego w związku z konkursem na dofinansowanie projektów w ramach Działania 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych” Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa (nr naboru: POPC.02.01.00-IP.01-00-002/15).

Prezentacja odbędzie się 23 marca 2016 roku o godzinie 10:00 w sali nr 3000 w budynku B, al. Niepodległości 213 w Warszawie.

Osoby zainteresowane uczestnictwem w prezentacji prosimy o przesyłanie zgłoszeń (imię, nazwisko, nr telefonu do kontaktu oraz dane instytucji) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 21 marca 2016 roku na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..*

Uprzejmie informujemy, że przebieg prezentacji utrwalany będzie za pomocą urządzeń rejestrujących dźwięk.

* Wypełnienie formularza zgłoszeniowego oznacza wyrażenie zgody na przetwarzanie podanych danych osobowych, zgodnie z treścią ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.). Administratorem danych jest Biblioteka Narodowa z siedzibą w Warszawie w al. Niepodległości 213. Przesłane w zgłoszeniu dane przetwarzane są wyłącznie w celu przekazywania informacji o organizowanej publicznej prezentacji założeń projektu „e-Usługa OMNIS” i nie będą udostępniane innym podmiotom. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, a osobie, która wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje prawo wglądu do swoich danych, ich poprawiania lub usunięcia.

Zapraszamy na publiczną prezentację założeń projektu pod roboczym tytułem „Zintegrowana platforma usług elektronicznych Rzecznika Praw Pacjenta”, która odbędzie się w dniu 22 marca 2016 roku o godzinie 10:00 w sali konferencyjnej, w Biurze Rzecznika Praw Pacjenta przy ulicy Młynarskiej 46, 01-171 Warszawa.
W trakcie publicznej prezentacji zostaną przedstawione założenia ww. projektu oraz wniosku o dofinansowanie planowanego do złożenia w ramach II konkursu w działaniu 2.1 – Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych w Programie Operacyjnym Polska Cyfrowa.
Osoby zainteresowane przybyciem na prezentację prosimy o przesyłanie zgłoszeń drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w nieprzekraczalnym terminie do dnia 16 marca 2016 roku, podając w treści swoje imię, nazwisko, nr telefonu oraz adres e-mail do kontaktu, wraz z danymi reprezentowanej instytucji (jeżeli dotyczy). Osoby zakwalifikowane na listę uczestników otrzymają potwierdzenie udziału. Udział w prezentacji jest nieodpłatny (prezentacja będzie rejestrowana). Ilość dostępnych miejsc jest ograniczona. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

Uprzejmie informujemy, że w dniu 21 marca 2016 r. o godz. 12:00, w siedzibie Polskiego Centrum Akredytacji, przy ul. Szczotkarskiej 42, 01-382 Warszawa, będzie miała miejsce publiczna prezentacja założeń projektu:
„e-Akredytacja – platforma obsługi i zarządzania e-usługami w ramach procesów akredytacji i nadzoru w obszarze systemu oceny zgodności”, przygotowywana w odpowiedzi na konkurs na dofinansowanie projektów w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa, II oś priorytetowa E-administracja i otwarty rząd Działanie: 2.1 Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych.

Osoby zainteresowane uczestnictwem w prezentacji proszone są o przesyłanie zgłoszeń w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17 marca 2016 roku do godziny 12:00 na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. podając imię, nazwisko, nr telefonu do kontaktu oraz dane instytucji / firmy, którą Państwo reprezentują.

Osoby zakwalifikowane na listę uczestników otrzymają do dnia 17 marca 2016 roku do godziny 16:00 potwierdzenie udziału. Udział w prezentacji jest nieodpłatny. Liczba miejsc jest ograniczona (20 osób). Decyduje kolejność zgłoszeń z zastrzeżeniem, że w przypadku przekroczenia maksymalnej liczby osób, zostanie wprowadzone dodatkowe ograniczenie zaproszenia maksymalnie 1 osoby z jednej instytucji / firmy.

Jednocześnie informujemy, że przebieg spotkania zostanie zaprotokołowany oraz utrwalony za pomocą urządzeń rejestrujących dźwięk.

W związku z trwającym konkursem na dofinansowanie projektów w ramach działania 2.1 Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych, II osi priorytetowej Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, uprzejmie informuję, że w dniu 2016-03-22, o godz. 11.00, w siedzibie Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia, przy ul. Stanisława Dubois 5A, w Warszawie, w sali 237, odbędzie się publiczna prezentacja założeń projektu „e-krew – informatyzacja publicznej służby krwi oraz rozwój nadzoru nad krwiolecznictwem”.
Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu proszone są o przesłanie zgłoszenia (imię, nazwisko, nr telefonu do kontaktu oraz dane instytucji, którą Państwo reprezentują) w nieprzekraczalnym terminie do 2016-03-18, do godz. 15.00, na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Ponadto, uprzejmie informuję, że przebieg spotkania zostanie utrwalony za pomocą urządzeń rejestrujących dźwięk lub dźwięk oraz obraz, w celu sporządzenia protokołu, którego kopia stanowić będzie załącznik do wniosku o dofinansowanie. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, uprzejmie proszę o zgłoszenie jednego przedstawiciela Instytucji.”

Departament Wojskowej Służby Zdrowia zaprasza wszystkie zainteresowane osoby na publiczną prezentację założeń projektu pn.: „Budowa ogólnopolskiej platformy wysokiej jakości i dostępności e-usług publicznych w podmiotach leczniczych utworzonych i nadzorowanych przez MON – Etap I.”

Publiczna prezentacja projektu odbędzie się w dniu 16.03.2016 r. o godzinie 10:00 w sali konferencyjnej Departamentu Wojskowej Służby Zdrowia, ul. Królewska 1, 00-909 Warszawa, (pokój 334, III piętro)

Projekt jest przygotowywany do konkursu w ramach Działania 2.1. Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych, II osi priorytetowej E-administracja i otwarty rząd, Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020.

Osoby zainteresowane przybyciem na prezentację prosimy o przesyłanie zgłoszeń drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , podając w treści swoje imię, nazwisko, nazwę i adres reprezentowanej instytucji, w nieprzekraczalnym terminie do godz. 13.00 dnia 14.03.2016 r.

Ponadto informujemy, że przebieg spotkania zostanie utrwalony za pomocą urządzeń rejestrujących dźwięk lub dźwięk oraz obraz, w celu sporządzenia protokołu, którego kopia stanowić będzie załącznik do wniosku o dofinansowanie.

Z powodu ograniczonej liczby miejsc, decyduje kolejność zgłoszeń uczestników.

Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.) informujemy, iż administratorem danych osobowych osób, które wysłały zgłoszenie, jest Departament Wojskowej Służby Zdrowia, ul. Królewska 1, 00-909 Warszawa. Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia publicznej prezentacji założeń projektu pn: Budowa ogólnopolskiej platformy wysokiej jakości i dostępności e-usług publicznych w podmiotach leczniczych utworzonych i nadzorowanych przez MON – Etap I” i nie będą udostępniane innym odbiorcom.

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych na prezentację założeń projektu pn. „Platforma pośrednicząca elektronicznego fakturowania dla sfery finansów publicznych”.  Spotkanie odbędzie się 16 marca 2016 r.
o godzinie 13:00 w salach ABC, na parterze budynku Ministerstwa Rozwoju przy pl. Trzech Krzyży 3/5 
w Warszawie.

Projekt jest przygotowywany w odpowiedzi na konkurs na dofinansowanie w ramach Działania 2.1 Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych Programu Polska Cyfrowa. Jego celem jest zapewnienie organizacyjno-technicznej implementacji Dyrektywy 2014/55/UE w sprawie elektronicznego fakturowania w zamówieniach publicznych. Wdrożone zostanie rozwiązanie polegające na scentralizowanym odbiorze od wykonawców i przekazywaniu do zamawiających ustrukturyzowanych faktur elektronicznych, zgodnych z normą europejską oraz listą syntaktyk,  opracowywanym przez Komitet Projektowy 434 europejskiej organizacji normalizacyjnej CEN.

Osoby zainteresowane przybyciem na prezentację, prosimy o zgłoszenie uczestnictwa za pośrednictwem formularza  [link: https://www.mr.gov.pl/efaktura]  w nieprzekraczalnym terminie do  14 marca 2016 r.

Założenia do projektu pn. „Platforma pośrednicząca fakturowania elektronicznego dla sfery finansów publicznych” zostały opracowane przez Departament Gospodarki Elektronicznej w Ministerstwie Rozwoju.

Uprzejmie informujemy, że przebieg prezentacji utrwalany będzie za pomocą urządzeń rejestrujących dźwięk lub dźwięk i obraz. Liczba uczestników – ograniczona (decyduje kolejność zgłoszeń).

W związku z planowanym przez Ministerstwo Sprawiedliwości przystąpieniem do konkursu na dofinansowanie projektów w ramach Działania 2.1 Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych – Program Operacyjny Polska Cyfrowa – będzie miała miejsce publiczna prezentacja założeń projektu „ Wdrożenie systemu elektronicznej rejestracji rozpraw sądowych (sprawy karne)”, która odbędzie się 21 marca 2016 r. o godz. 12:00 w sali 329 budynku Ministerstwa Sprawiedliwości w Warszawie przy ul. Czerniakowskiej 100.

Ministerstwo Sprawiedliwości zaprasza do udziału w prezentacji wszystkich zainteresowanych tematyką e-usług w resorcie sprawiedliwości.  Osoby zainteresowane przybyciem na prezentację prosimy o przesyłanie zgłoszeń w nieprzekraczalnym terminie do 14 marca 2015 roku na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., podając w treści swoje imię, nazwisko, nr telefonu oraz adres e-mailowy do kontaktu wraz z danymi instytucji którą Państwo reprezentują (jeżeli dotyczy). Osoby zakwalifikowane na listę uczestników otrzymają potwierdzenie udziału. Udział w konferencji jest nieodpłatny. Ilość miejsc jest ograniczona. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

W związku z konkursem na dofinansowanie projektów w ramach działania 2.1 Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych, II osi priorytetowej Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, uprzejmie informuję, że w dniu 10 marca 2016 r., w godz. 9.00-11.00, w siedzibie Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego przy ul. Płockiej 9/11 (w sali konferencyjnej na II piętrze), odbędzie się publiczna prezentacja założeń projektu „Zintegrowana Platforma Identyfikacji i Weryfikacji Zjawisk Przestępczości Ubezpieczeniowej”.

Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu proszone są o przesłanie zgłoszenia w nieprzekraczalnym terminie do dnia 7 marca 2015 r. do godz. 16.00, na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., podając imię, nazwisko, nr telefonu do kontaktu oraz dane instytucji, którą Państwo reprezentują. Jednocześnie informuję, że przebieg spotkania zostanie utrwalony za pomocą urządzeń rejestrujących dźwięk.

Logo Unia Europejska

Projekt strony internetowej sfinansowany ze środków UE z Programu Polska Cyfrowa 2014-2020 (projekt POPC.04.02.00-00-0009/18)

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka). Dzięki nim możemy udoskonalać naszą stronę. Możesz zaakceptować pliki cookies. Masz również możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.