Zakończenie naboru wniosków o wpis do wykazu kandydatów na ekspertów dokonujących oceny wniosków o dofinansowanie w zakresie pomocy publicznej składanych w ramach II osi priorytetowej „E-administracja i otwarty rząd” POPC.
Centrum Projektów Polska Cyfrowa informuje, że nabór kandydatów na ekspertów dokonujących oceny wniosków o dofinansowanie w zakresie pomocy publicznej składanych w ramach II osi priorytetowej POPC zakończył się z dniem 27 kwietnia 2018 r.
Centrum Projektów Polska Cyfrowa otwiera
NABÓR KANDYDATÓW NA EKSPERTÓW
do oceny wniosków o dofinansowanie projektów w ramach II Osi priorytetowej „E-administracja i otwarty rząd” POPC
Zapraszamy kandydatów na ekspertów z zakresu pomocy publicznej.
Aby zgłosić swoją kandydaturę do wykazu kandydatów na ekspertów należy wypełnić i złożyć wniosek o wpis do wykazu kandydatów na ekspertów.
Nabór kandydatów na ekspertów prowadzony jest w trybie ciągłym. Wnioski wraz z wymaganymi dokumentami należy składać od dnia publikacji ogłoszenia o naborze kandydatów na ekspertów do odwołania w następujący sposób:
- pocztą tradycyjną na adres: Centrum Projektów Polska Cyfrowa, ul. Syreny 23, 01-150 Warszawa z dopiskiem „Nabór ekspertów „pomoc publiczna” – II oś” lub
- elektronicznie na skrzynkę podawczą ePUAP /2yki7sk30g/skrytka lub
- na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Kandydatem na eksperta może zostać osoba spełniająca kryteria ogólne i szczegółowe opisane
w Systemie naboru kandydatów na ekspertów.
Ekspertowi ds. pomocy publicznej za wydanie opinii w zakresie występowania pomocy publicznej
w danym projekcie będzie przysługiwało wynagrodzenie w wysokości:
- 920,00 zł brutto za opinię wydaną na etapie wyboru projektu,
- 880,00 zł brutto za opinię wydaną na etapie procedury odwoławczej
- 860,00 zł brutto za opinię wydaną na etapie podpisywania porozumienia/umowy
o dofinansowanie z wnioskodawcą.
Osoby zainteresowane oceną projektów złożonych w konkursie dla Działania 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych” POPC ogłoszonym 27 października 2015 r.¹ proszone są o zgłaszanie swoich kandydatur do dnia 24 czerwca 2016 r.
W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt na e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Dokumenty do pobrania:
- System naboru kandydatów na ekspertów
- System naboru kandydatów na ekspertów – aktualizacja
- Wniosek o wpis do wykazu kandydatów na ekspertów
¹ Ogłoszenie o konkursie w ramach Działania 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych” POPC znajduje się pod adresem: index.php?option=com_content&view=article&id=123&catid=31