Centrum Projektów Polska Cyfrowa informuje, iż z powodu problemów technicznych związanych z funkcjonowaniem elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP), niezależnych od CPPC, które uniemożliwiają wypełnienie wniosku o dofinansowanie dla działania 1.1 , działania 2.3.1 dla zasobów nauki oraz 2.3.2 POPC, jak również mając na uwadze zdefiniowane problemy dotyczące prawidłowego wczytania pliku xml utworzonego
w Generatorze wniosków, zaleca się składanie wniosków o dofinansowanie w ramach ww. działań w trzeci sposób wskazany w Instrukcja obsługi Generatora wniosków o dofinansowanie w ramach POPC opublikowanej w dn. 19-02-2016 r. na stronie internetowej www.cppc.gov.pl/aktualnosci. Należy pamiętać, że tak przygotowany formularz należy wydrukować z pliku PDF oraz tożsamą z nią wersją elektroniczną w formacie XML wraz załącznikami należy przesłać w sposób opisany w Regulaminach konkursów obowiązujących w ramach I i II osi POPC § 5. O zgodności wersji papierowej i elektronicznej wniosku decyduje suma kontrolna.
Jednocześnie zwracamy uwagę, że dla działania zgodnie z § 5 Regulaminu konkursu za moment złożenia wniosku o dofinansowanie w wersji papierowej w ogłoszonym konkursie uznaje się:
a) datę bezpośredniego doręczenia do siedziby IOK, o której mowa w §2 ust. 1, potwierdzonego pieczęcią wpływu zawierającą nazwisko osoby uprawnionej do odbioru oraz informację o dacie i godzinie wpływu;
b) termin złożenia w sposób określony w art. 57 §5 Kodeksu postępowania administracyjnego.