Nabór kandydatów na ekspertów do oceny merytorycznej wniosków o dofinansowanie projektów w ramach Działania 2.3 „Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego” POPC

Grafika przedstawiająca spotkanie biznesowe

Centrum Projektów Polska Cyfrowa otwiera nabór kandydatów na ekspertów do oceny merytorycznej wniosków o dofinansowanie projektów w ramach Działania 2.3 „Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego” POPC z następujących dziedzin:

  • zarządzanie projektem teleinformatycznym, cyfrowe udostępnianie ISP oraz analiza finansowa i ekonomiczna

  • cyfrowe udostępnianie zasobów kultury

  • cyfrowe udostępnianie zasobów nauki

nabor-kandydatow-na-ekspertow-w-dzialaniu-2-3-popc-2/

Aktualności

31
sierpnia 2021

Zakończenie oceny wniosku o dofinansowanie w naborze prowadzonym w trybie pozakonkursowym nr POPC.02.01.00-IP.01-00-015/20

Centrum Projektów Polska Cyfrowa, jako Instytucja Pośrednicząca dla Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa, Czytaj więcej

25
sierpnia 2021

Narzędzie Clawback do monitorowania i wycofania pomocy

W związku z obowiązkiem monitorowania udzielonej pomocy publicznej dla projektów realizowanych w ramach Działania Czytaj więcej

28
czerwca 2021

Wydłużenie okresu kwalifikowalności wydatków w Zdalnych Szkołach

Szanowni Państwo, Informujemy ze w projektach ZDALNA SZKOŁA oraz ZDALNA SZKOŁA+ istnieje możliwość wydłużenia Czytaj więcej

23
czerwca 2021

PODPISANE UMOWY O DOFINANSOWANIE W RAMACH I ORAZ II RUNDY NABORU NR POPC.02.04.00-IP.01-00-001/20

Centrum Projektów Polska Cyfrowa, jako Instytucja Pośrednicząca dla Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa informuje, Czytaj więcej

Logo Unia Europejska

Projekt strony internetowej sfinansowany ze środków UE z Programu Polska Cyfrowa 2014-2020 (projekt POPC.04.02.00-00-0009/18)

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka). Dzięki nim możemy udoskonalać naszą stronę. Możesz zaakceptować pliki cookies. Masz również możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.