Szanowni Państwo,
Co trzeba zrobić, żeby zdobyć środki unijne? Jak prawidłowo wypełnić i złożyć wniosek? Chociaż może to się wydawać formalnością, rzeczywistość jest nieco bardziej skomplikowana. Odpowiednie przygotowanie dokumentów wymaga nie tylko staranności, ale i rzetelnej wiedzy. Chcemy pomóc i ułatwić Państwu ten proces.
Zapraszamy na szkolenie, które organizujemy z myślą o wszystkich chcących złożyć wniosek o dofinansowanie w ramach Działania 3.2 „Innowacyjne rozwiązania na rzecz aktywizacji cyfrowej”. W trakcie spotkania krok po kroku wyjaśnimy, jak wypełnić i złożyć wniosek o dofinansowanie, jak sporządzić katalog wydatków kwalifikowanych oraz jak odnaleźć się w formalnych i merytorycznych kryteriach wyboru projektów.
Szkolenie dedykowane jest instytucjom, które będą ubiegać się o dofinansowania.
Należą do nich:
- Organizacje pozarządowe
- Partnerstwa organizacji pozarządowych z JST
- Instytucje prowadzące działalność w zakresie uniwersytetów trzeciego wieku
- Instytucje publiczne z obszaru nauki
- Instytucje publiczne z obszaru edukacji
- Instytucje publiczne z obszaru kultury
- Szkoły wyższe
- Partnerstwa pomiędzy powyższymi podmiotami
Szkolenie odbędzie się na Chłodnej 51 w budynku Golden Floor (szczegóły związane z lokalizacją podamy w wiadomości mailowej potwierdzającej uczestnictwo). Spotkanie zaplanowaliśmy na 11 lipca (od godz. 9:30 do godz. 15:00). Liczba miejsc jest ograniczona. O udziale w szkoleniu decydować będzie kolejność zgłoszeń.
Zgłoszenia można nadsyłać do 5 lipca (do końca dnia) na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. W mailu wystarczy podać: imię, nazwisko oraz nazwę instytucji. Prosimy o zgłaszanie jednej osoby z jednej instytucji. Udział w szkoleniu jest bezpłatny.
Prosimy o zgłaszanie wszelkich, specjalnych potrzeb.