Zainteresowani przystąpieniem do dialogu technicznego powinni poinformować o tym Centrum Projektów Polska Cyfrowa (CPPC), przesyłając swoje zgłoszenie na adres: Centrum Projektów Polska Cyfrowa, ul. Syreny 23, 01-150 Warszawa, nr faks 22 315 22 02 lub adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
W treści zgłoszenia należy podać dane identyfikujące podmiot (pełna nazwa firmy) zainteresowany udziałem w dialogu technicznym, adres e-mail, nr faksu, nr telefonu kontaktowego oraz imię i nazwisko osoby do kontaktu, z którą zostanie ustalony termin dialogu technicznego.
Centrum Projektów Polska Cyfrowa zamierza prowadzić dialog techniczny w formie indywidualnych spotkań z przedstawicielami zainteresowanych podmiotów w okresie od 09.06.2015 r. do 12.06.2015 r. w siedzibie CPPC przy ul. Żurawiej 6/12 w Warszawie.
Dialog techniczny będzie prowadzony do czasu osiągnięcia celu jego przeprowadzenia, o którym mowa poniżej.
Centrum Projektów Polska Cyfrowa nie przewiduje wynagrodzenia dla podmiotów uczestniczących w dialogu technicznym.
O zakończeniu prowadzenia dialogu technicznego CPPC poinformuje wszystkie podmioty, które przed jego zakończeniem zgłosiły wolę udziału w dialogu technicznym. Z racji specyfiki omawianych zagadnień w czasie spotkań wskazana będzie obecność osób posiadających doświadczenie w tworzeniu/produkcji różnych form reklamowych (w szczególności form reklamowych wskazanych w briefie mediowym) i ich emisji na antenie oraz koordynatora projektu.
Dialog techniczny będzie prowadzony w języku polskim.
Celem dialogu technicznego jest uzyskanie przez CPPC wiedzy użytecznej przy formułowaniu zapisów specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie:
- Opisu przedmiotu zamówienia m. in. w temacie:
- Określenia wymagań dla wspólnej dla wszystkich elementów akcji koncepcji kreatywnej planowanego przez CPPC akcji informacyjno-promocyjnej;
- Doprecyzowania wymogu bardzo silnej obecności na antenie wybranej ogólnopolskiej stacji telewizyjnej, w tym parametrów emisji wszystkich stworzonych audycji i form promocyjnych na antenie wybranej ogólnopolskiej stacji telewizyjnej;
- Określenia wymagań w odniesieniu do przygotowania i emisji różnorodnych form promocyjnych dotyczących idei korzystania z Elektronicznej Administracji:
- akcji informacyjno-promocyjnej w formie konkursu wiedzy o korzystaniu z Internetu i Elektronicznej Administracji,
- cyklu dedykowanych audycji o korzystaniu z Internetu i Elektronicznej Administracji w w paśmie porannym, tzw. „programach śniadaniowych”,
- Możliwych do zastosowania pozacenowych kryteriów oceny ofert, które gwarantowałyby wybór oferty o wysokiej jakości oferowanych usług oraz sposobu ich oceny.
Aby umożliwić zainteresowanym merytoryczne przygotowanie się do dialogu technicznego Centrum Projektów Polska Cyfrowa udostępnia wstępny docx26.34 KB18/09/2018, 11:43